BJ40 / HJ61 sähköistä
Lähetetty: La Helmi 23, 2008 5:49 pm
Dodii... Piti nyt kysäistä viisaammilta, kun sen verran tumpelo oon noiden autosähköjen kanssa!
Eli ongelma juontaa juurensa tuohon tehostimen laitto operaatioon ja lähinnä noiden HJ61 ratti-/vilkkusysteemien naittamisesta BJ40:seen. Kytkentöjä sain senverran tehtyä, että villku ja hätävilkkusysteemi pelittää. Mutta noiden valokytkentöjen kanssa menikin sormi suuhun!
Eli pitäis saada noi kytkennät tehtyä sillai, että saisin noi BJ:n valot noihin HJ:n viikseen! Ongelma näyttäis tulevan juuri tuon pitkät/lyhyet/pitkien väläytys kytkimen kanssa! BJ:n omat valosysteemit näyttäis olevan plus katkottuja ja toi HJ:n systeemi katkoo miinusta. Vai miten on? Onko kellään ideoita, jolla sais tuon systeemin pelaamaan!
Meneekö tuolta viikseltä suoraan piuhat polttimoille, vai onko välissä vielä jokin relesysteemi!? Jos suorat piuhat, niin eikö kytkennän muutoksen vois tehdä valoilla....
Näin tälläkertaa, toivottavasti tuosta joku sai jotain irti....

Eli ongelma juontaa juurensa tuohon tehostimen laitto operaatioon ja lähinnä noiden HJ61 ratti-/vilkkusysteemien naittamisesta BJ40:seen. Kytkentöjä sain senverran tehtyä, että villku ja hätävilkkusysteemi pelittää. Mutta noiden valokytkentöjen kanssa menikin sormi suuhun!
Eli pitäis saada noi kytkennät tehtyä sillai, että saisin noi BJ:n valot noihin HJ:n viikseen! Ongelma näyttäis tulevan juuri tuon pitkät/lyhyet/pitkien väläytys kytkimen kanssa! BJ:n omat valosysteemit näyttäis olevan plus katkottuja ja toi HJ:n systeemi katkoo miinusta. Vai miten on? Onko kellään ideoita, jolla sais tuon systeemin pelaamaan!
Meneekö tuolta viikseltä suoraan piuhat polttimoille, vai onko välissä vielä jokin relesysteemi!? Jos suorat piuhat, niin eikö kytkennän muutoksen vois tehdä valoilla....
Näin tälläkertaa, toivottavasti tuosta joku sai jotain irti....