Sivu 1/1
ilmaus?
Lähetetty: Ti Tammi 22, 2008 9:28 pm
Kirjoittaja ventora
kellään muulla jäänyt ilmaa vaikka muisti ilmata myös jarrupaineen säätimen.auto siis 61,kaikki putket tuli vaidettua eikä ilmaa kyl tullut millään enää ulos

mitäs jos paineen säädin jumittaa ni pääseex tää malli jättämään etujarruille menevään putkeen ilmaa?alkuun jarruttaessa ottaa takapää ja polkiessa myös etupää elikkä siellä se ilma ois kyl

Lähetetty: Ti Tammi 22, 2008 10:00 pm
Kirjoittaja jonetzu
Mulla muuten tekeepi toi oma hojotti ihan samaa????
Lähetetty: Ti Tammi 22, 2008 10:01 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
Lähetetty: Ti Tammi 22, 2008 10:55 pm
Kirjoittaja Luigi81
itellä kans ongelma hj:n jarrujen kans, on vaihdettu satulat uusiin,takasylkyt vaihdettu,kengät säädetty niin lähelle rumpua ku voi. Hoonasin pääsylinterin ja laitoin uudet kumit, ilmasin pääsylkyn juurikin tuolla putket säiliöön tyylillä ja lopuks miljoona kertaa joka sylkky ja kuormantunnistin paineilmakannulla imetty...
Ja jarrut tuntuu kuin niissä olis silti ilmaa ja ekalla polkasulla ei jarruta täydellä voimalla,poljin pohjaa lattiaan... kattastuksessa näytti etujarruille 4kiloa ja takajarruille 2 kiloa, onko ok?
voisko toi pääsylkky kuitenkin olla vaan jo liian väljä....sinne näytti jäävän ihan vähän jotain ruosteenväristä(syöpymää?) vaikka kuinka hoonas...
vai onko tolla pääsylinterin tangon/jarrupolkimen pittuden säädöllä jotain mystistä vaikutusta asiaan....
entä onkos jarruletkuilla taipumusta sohlata noin? kun niitä ei tullu uusittua...
vituttaa vaan kun laitto jarruosiin yli 500 eukkia eikä vieläkään toimi....niinku pitäs.
mistä teillä on noi viat löytyny? eli missä järjestyksessä rupean osia vaihtamaan...?
niin ja edittinä sen verran että slck:n ja ps.com:n searchin on kaluttu läpi jo...ja jarrut rupes muuten just tänään puoltaan hiukka vasemmalle

Lähetetty: Ti Helmi 12, 2008 5:10 pm
Kirjoittaja Juha_
Nyt ois katkennut pinjoni vaihdettu, hajonnut vetonivel laitettu, rikkinäiset pyöränlaakerit vaihdettu uusiin ja uus jarrulevy eteen toiselle puolelle ja uutta mäntää kehissä myöskin. 7 tuntia jarrujen ilmausta ja edelleen ekalla polkasulla menee poljin lattiaan, toisella kerralla normaali. Ilmaa ei takuulla ole missään, jarrukengät on ihan saatanan tiukalla myöskin. Pitääkö auto laittaa prässiin, vai miten tän vitutuksen saa loppumaan ? kyseessä siis hj "vitunpaska" 60
Lähetetty: Ti Helmi 12, 2008 10:04 pm
Kirjoittaja NymiS
Ite en ainakaan ole vielä kertaakaan saanut HJ:n jarruja ilmattua paineilma imurilla.
Pitänyt perinteisesti ilmata, jolloin ei tarvii kun kerran käydä läpi joka ruuvi.
Lähetetty: Ti Helmi 12, 2008 10:37 pm
Kirjoittaja Juha_
Taustatietoa sen verran, että edestä oli yks jarruputki ja takaa yks jarruputki 2 viikkoa irrallaa, että tyhjänä ollut aika pitkään...
Lähetetty: Ke Helmi 13, 2008 1:11 am
Kirjoittaja Herra Kurppa
Juha_ kirjoitti:Nyt ois katkennut pinjoni vaihdettu, hajonnut vetonivel laitettu, rikkinäiset pyöränlaakerit vaihdettu uusiin ja uus jarrulevy eteen toiselle puolelle ja uutta mäntää kehissä myöskin. 7 tuntia jarrujen ilmausta ja edelleen ekalla polkasulla menee poljin lattiaan, toisella kerralla normaali. Ilmaa ei takuulla ole missään, jarrukengät on ihan saatanan tiukalla myöskin. Pitääkö auto laittaa prässiin, vai miten tän vitutuksen saa loppumaan ? kyseessä siis hj "vitunpaska" 60
Mites pääsylinterin tiivisteiden kunto?
Lähetetty: Ke Helmi 13, 2008 3:44 pm
Kirjoittaja joker
Mulla oli kans sama vika LJ:ssä kun tein putket eestä taakse.
Vika poistui kun säädin tappia polkimesta sylinterille.Justiin tein HJ:hin molemmat putket eestä taakse ja normi ilmaus eikä tullut mitään ongelmia.
Lähetetty: Pe Helmi 15, 2008 4:43 pm
Kirjoittaja Juha_
Vihdoinkin alko vähän löytymään jarruja autosta.. Pitäs varmaan sitä tankoa vielä vähän säätää, kunhan kiinnostus pihalla ruuvaamiseen vähän nousis...
