Kuva Kuva

Ruiskutuspumpun huolto

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
Hantuuki
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Marras 13, 2007 10:01 am
Paikkakunta: Nurmo

Ruiskutuspumpun huolto

Viesti Kirjoittaja Hantuuki »

No niin.. meitsin eka viesti.. ensinnäkin mahtava palsta ja hieno klubi!! Sitten kysymys viisaammille.. Eli onko porukalla ollut tapana tyhjennellä tuolta ruiskutuspumpun jostain alipaine säätimestä öljyjä? 10 000 välein suositeltiin tuolla korpivaaran oppaas... On myös kuulunut huhuja että hj voisi tästä operaatiosta hieman piristyä.. kiitos ja etukäteen.. :D Autohan oli ja on edelleen HJ60.. -86 ja lukkoaksilat!(Onkaan joku itte asentanu!?)
napamutteri-avaimia 54mm
Avatar
werzu
Viestit: 389
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
Viesti:

Öljyt

Viesti Kirjoittaja werzu »

Olen joskus kokeillut ja multa ei ole tullut kun muutama pisara.Eli pari kertaa 50000km matkalla.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
Avatar
Hantuuki
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Marras 13, 2007 10:01 am
Paikkakunta: Nurmo

Öljyt

Viesti Kirjoittaja Hantuuki »

Ok.. Voi olla aika turhaa.. :? Tosin vois sen toki tarkistaa jos kukaa muu ei oo ennen tähän autoon tehny.. Saa nähä, mut kiitti vastauksesta!
napamutteri-avaimia 54mm
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

onko se sellanen 10mm kannalla oleva lyhyt ruuvi noin puolivälissä sitä kalvon koteloo? kerran tollasta löysäsin ja kyllä sieltä jotain öljynsekasta tuli ulos.
nimimerkillä olinko oikeella ruuvilla?
Avatar
werzu
Viestit: 389
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
Viesti:

pumppu

Viesti Kirjoittaja werzu »

Eiköhän se oikea ruuvi ollut.Vaan itselläni ei ole juuri mitään tullut.Ja aika harvoin olen edes jaksanut kokeilla.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
Vastaa Viestiin