Kuva Kuva

hj61 öljynpaineet

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

karihj61
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 1:03 am
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

hj61 öljynpaineet

Viesti Kirjoittaja karihj61 »

Minulla on hj61 vm-90 ajettu mittari mukaan nyt n.615t.Sitä en tiedä onko koneeseen tehty jotain mutta öljyä ei vie ja edellinrn omistaja oli ajanut öljyn .vaihdon jälkeen n.4tkm ja minä nyt n.1800km.Öljyt on vielä ihan kirkkaat eikä pinta ole mitenkään merkittävästi laskenut.Öljyt ovat olleet viimeisen 5 vuotta synteettiset.
Nyt kysymys.Tässä Tohossa on öljynpaine vai öljynlämpömittari?Jos on paine miten sitä luetaan kun on L niikuin low ja H niikuin haig vai miten se kirjotetaan.Miistä siitä mittarista tietää,että paineet on kohallaan
Kysytään kun on itse tyhmä.
Kiitos.
Maastossa on mukavaa!
Avatar
werzu
Viestit: 389
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
Viesti:

Öljynpaineet

Viesti Kirjoittaja werzu »

No noissa maastureissa ne omat mittarit on vanhemmiten sellaisia herätyskelloja joka kaikissa näyttää erilailla.Joten irtomittarilla voi tarkastaa tilanteen.Ja jos uhraa noin 70e uuteen anturiin niin luultavasti lukemat muuttuu.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
Luigi81
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 10:42 pm
Paikkakunta: Tammela

Re: hj61 öljynpaineet

Viesti Kirjoittaja Luigi81 »

karihj61 kirjoitti:Minulla on hj61 vm-90 ajettu mittari mukaan nyt n.615t.Sitä en tiedä onko koneeseen tehty jotain mutta öljyä ei vie ja edellinrn omistaja oli ajanut öljyn .vaihdon jälkeen n.4tkm ja minä nyt n.1800km.Öljyt on vielä ihan kirkkaat eikä pinta ole mitenkään merkittävästi laskenut.Öljyt ovat olleet viimeisen 5 vuotta synteettiset.
Nyt kysymys.Tässä Tohossa on öljynpaine vai öljynlämpömittari?Jos on paine miten sitä luetaan kun on L niikuin low ja H niikuin haig vai miten se kirjotetaan.Miistä siitä mittarista tietää,että paineet on kohallaan
Kysytään kun on itse tyhmä.
Kiitos.
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=36684
railai at surffi.net
Vastaa Viestiin