Sovittelin pari vuotta sitten HJ:n puhaltimen moottorin siipineen BJ:n koteloon (vaati kyllä vähän käsitöitä & askartelua) ja puhurin määrä on jotain älytöntä verrattuna alkuperäiseen.
Samalla tuli laiteltua portaaton nopeudensäätö (PWM) siihen myös, ilmaa saa aina juuri sopivasti tulemaan.
Tarttui myös keskikonsolin säädettävä siivikko yhdestä Lexus LS400:sta, se on juuri sopivan kokoinen BJ:n naamasiivikon tilalle, jahka kerkeää niin tulee sellainenkin soviteltua tuohon maailmanlopun BJ-hankkeeseen.
Niin mitähän tolle nyt on tehty? Sanallista selvitystä kiitos.
Modeeminpääs kiikkujat ei jaksa odotella noita kuveja kun lataantuu aika sykytisykyti vauhdilla tuolta gallerystä.
Ja bj on kuin höyrykaappi, tarttis teherä jotaki.
Tos laitetaan ton uuren puhaltimen sisäkalut vanhoihin kuoriin...
Eli uus puhallin mistä noi sisäosat on on.
Mitsu canter 6.8T 92-24V
Osanumero 9019-0990
Osan nimi Blower motor.
Ja wanhahan on Bertan alkuperänen taifuunikone eli puhallinmoottori
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------