Kuva Kuva

xJ-4x puhallinmoottorin korjaus (kuvia)

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
Tuppu
Viestit: 1162
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

xJ-4x puhallinmoottorin korjaus (kuvia)

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

Näiden risojen moottoreiden kanssa on urheiltu..nyt Jarzan hyvällä avustuksella myös korjattu!
Ohessa helppo ja yksinkertainen tapa sekä myös toimiva 8)

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Kaikki kuvat täälä: http://www.slck.net/gallery2.php?g2_itemId=17035
Viimeksi muokannut Tuppu, Pe Joulu 14, 2007 4:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
Cental73
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

onko henkeä enemmän kuin alkuperäisessä (siis verrattuna silloin kun toimi)?
Avatar
Tuppu
Viestit: 1162
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

Mun oma ei oo vielä autossa kiinni mut Jarilla on ja kuulemma enempi olis poweria..
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
Jarza
Viestit: 46
Liittynyt: To Elo 03, 2006 8:08 am
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Jarza »

Juu, noin perstuntumalla hiukka enemmän hönkää kuin alkuperäisessä puhaltimessa, poistaa jopa hiukan huurretta sivulaseistakin :lol:

Tuo on nopea puhaltimen fiksi, vaihtaa vaan uuden moottorin sisuskalut vanhoihin kuoriin niin ei tartte tuon peltilätkän yms. kanssa kikkailla.
--------------------------------
JiiBee
www.kamkry.fi
--------------------------------
Avatar
JF
Viestit: 327
Liittynyt: To Marras 25, 2004 10:37 am
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja JF »

Sovittelin pari vuotta sitten HJ:n puhaltimen moottorin siipineen BJ:n koteloon (vaati kyllä vähän käsitöitä & askartelua) ja puhurin määrä on jotain älytöntä verrattuna alkuperäiseen.

Samalla tuli laiteltua portaaton nopeudensäätö (PWM) siihen myös, ilmaa saa aina juuri sopivasti tulemaan.

Tarttui myös keskikonsolin säädettävä siivikko yhdestä Lexus LS400:sta, se on juuri sopivan kokoinen BJ:n naamasiivikon tilalle, jahka kerkeää niin tulee sellainenkin soviteltua tuohon maailmanlopun BJ-hankkeeseen.
patevee
Viestit: 115
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 1:36 pm
Paikkakunta: pälkäne

Viesti Kirjoittaja patevee »

nämä tiedot tuli tarpeeseen.tuulilasi pysyy kyllä auki, sivulasitkin ei. :lol:

#287
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

Niin mitähän tolle nyt on tehty? Sanallista selvitystä kiitos.
Modeeminpääs kiikkujat ei jaksa odotella noita kuveja kun lataantuu aika sykytisykyti vauhdilla tuolta gallerystä. :twisted:
Ja bj on kuin höyrykaappi, tarttis teherä jotaki.
1987 LJ70
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4333
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Tos laitetaan ton uuren puhaltimen sisäkalut vanhoihin kuoriin...
Eli uus puhallin mistä noi sisäosat on on.
Mitsu canter 6.8T 92-24V
Osanumero 9019-0990
Osan nimi Blower motor.

Ja wanhahan on Bertan alkuperänen taifuunikone eli puhallinmoottori 8)
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Hippo
Viestit: 55
Liittynyt: Su Heinä 24, 2005 2:04 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hippo »

Mulla on kyseinen mjootori BJ:iissä ja hyvin hönkii..
Tarvis vaan josta hakea sopiva vastus niin toimis muullakin kuin täysillä.
Mitä sä ny taas sekoile..??
Vastaa Viestiin