Sivu 1/1
Teknisiä vinkkejä kaivataan bj-75 rakenteluun
Lähetetty: Su Joulu 09, 2007 8:13 pm
Kirjoittaja huumajuka
Mikä olisi järkevin ratkaisu BJ-75 korotuksessa ja minkälaista rengasta saa max. alle laittaa, jotta saisi nuo muutokset myös otteeseen.
Entä, onko kellään kokemusta hj-61 koneen ja laatikon istuttamisesta bj-75:een ja saako suoraan leimattua vai pitääkö anoa luvat myllyn vaihtamiseen?
Kiitos jo etukäteen vastauksista

Lähetetty: Su Joulu 09, 2007 9:16 pm
Kirjoittaja J-T
Järkevin on varmaan uudet korotusjouset ja suurin rengas oli joko 33x12.5 tai 33x10.5 en muista kumpi.
Tuskinpä siihen lupia tarvii jos meinaa 3Bn tilalle laittaa 12H-tn ja luulis menevän suoraa paikoilleen kun J-75sta on tehty 2H koneellakin
Lähetetty: Su Joulu 09, 2007 9:34 pm
Kirjoittaja Tuppu
Mites toi 3b turbottaminen?
-lisää poweria (mitä ilmeisesti kaipaat)
-ei tarttis vaihdella laatikoita ym.
-olettaisin et myös halvempi
-kevyempi
ei se toki kuutoskone ole

Lähetetty: Ma Joulu 10, 2007 1:11 pm
Kirjoittaja jah
noi 33*10.50 renkaat (tai vastaavat) saa ilman temppuiluja otteeseen. Mulla on bj-75:ssa 2H kone ja todennäkösesti bj:n oma laatikko (nappi nelikko).
Ite en oo autoo "kasannu"
...mutta liekö ois tuo 2H-t kone mahollista tuonne istuttaa, pysyykö prosenttien sisällä?
bj-75,> 12Ht kone
Lähetetty: Ke Joulu 12, 2007 5:08 pm
Kirjoittaja uudisrakentaja
Itelleni oon laittamas bj-75:seen 12-ht konetta. Konttorilla kävin ja sanovat et heitä sinne vaan... kun paino ja teho ei ylitä 20% mallisarjan isoimmasta koneesta... sais laittaa 4,2TD koneenkin
