Sivu 1/1
Tietoa ammattilaisilta.
Lähetetty: Ke Joulu 05, 2007 3:31 pm
Kirjoittaja karihj61
Moikka!
Minulla on ollut Tojon Hilux nelkku ja Nissanin Patrolli .Nykyään alla pyörii HJ-61 vm-90.Utelisin onko mitään käytännön jippoa kun ajaa moukkuroisessa maastossa tai vaikka monttusella tiellä pienellä vaihteella alkaa helposti rytkäämään edestakaisin.Kun eukko ajaa niin sillä meinaa lirahtaa sitä kuuluisaa nestettä pöksyihin kun auto jytkää kun jänis kiimaaikaan.Kaasupoljin on kyllä tosi herkkä sitä kannattas varmaan vähän jäykistää.Kiitos etukäteen.
Lähetetty: Ke Joulu 05, 2007 4:31 pm
Kirjoittaja hj60
61:n ominaisuus, ei vika, herkkä kaasu johtuu suoraruiskusta.
Lähetetty: Ke Joulu 05, 2007 6:40 pm
Kirjoittaja SuurSyömäri
HJ61 tarvii varman poljennon eli tyyliin On/Off
"Kengurukakkonen" on jo legenda puhuttaessa 61 moottorin kaasusta
Lähetetty: Ke Joulu 05, 2007 7:26 pm
Kirjoittaja Cental73
ja kannattaa tarkistaa että siellä kaasussa on ne kummatkin vastajouset hengissä. Jos ovat löysistyneey tai toinen poikki niin otsa siinä tummuu...
(löytyvät sieltä vänkärinpuolelta konehuoneesta, näet paremmin altapäin, Suurinpiirtein tulipellin tietämillä)
Lähetetty: Ti Joulu 11, 2007 1:19 am
Kirjoittaja karihj61
Kiitos kaikille hyvien ohjeitten antaneille.Koitetaan painaa kovaalujaa tästä eteenpäinkin.Mutta on se vaan kumma kun HJ on niin saakurin hieno ratsu.
Hyvää Juhannusta.
Re: Tietoa ammattilaisilta.
Lähetetty: Ti Joulu 11, 2007 9:27 am
Kirjoittaja Rojota
karihj61 kirjoitti:Moikka!
Utelisin onko mitään käytännön jippoa kun ajaa moukkuroisessa maastossa tai vaikka monttusella tiellä pienellä vaihteella alkaa helposti rytkäämään edestakaisin.Kun eukko ajaa niin sillä meinaa lirahtaa sitä kuuluisaa nestettä pöksyihin kun auto jytkää kun jänis kiimaaikaan.Kaasupoljin on kyllä tosi herkkä sitä kannattas varmaan vähän jäykistää.Kiitos etukäteen.
Vetäise kuule vaikka käsikaasu päälle ja nosta jalka polkimelta.
Lähetetty: Ti Joulu 11, 2007 9:33 am
Kirjoittaja pyyvama
Tää nyt voi olla vähän ittestäänselvä, mutta kannattaa tukea
kaasujalkaa oikeelle laatikon möykkyyn.
Matti
Lähetetty: Ti Joulu 11, 2007 1:11 pm
Kirjoittaja PETEBJ75
Kylla tuohonkin tottuu. Olise itsellekkin aika erikoinen tilanne kun ensikertaa HJ61:n rattiin hyppasin, mutta kun ajan saatossa oppi nojaamaan jalalla siihen laatikon kylkeen (tukemaan) niin ei sita enaan huomannut.
Lähetetty: Ti Joulu 11, 2007 3:15 pm
Kirjoittaja osilpi
Kyllähän tuo aika äkkinäinen on 2H-koneeseen verrattuna. Itselläni on suunnitelmissa laittaa w124 200d Mersun kaasuvivuston vaimennin polkimen varteen. Ko vaimennin maksaa noin 20e, joten isosta investoinnista ei ole kyse.
En ole vielä kiinnittänyt sitä, mutta pikkuhiljaa…