HJ-61 lukot
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viesti:
HJ-61 lukot
Kertokaapas aloittelijalle voiko HJ-61 -87 vaijerimalliset lukot laittaa hitaassa vauhdissa päälle vai pitääkö aina pysähtyä ensin? Ohjekirjassa ei kerrota. Ja onko jotain muuta hyviä käytännön vinkkejä asiaan liittyen? Muuten kyllä lukot toimii todella mukavasti.
Kulutuksella ei oo mitään väliä, köyhillä ei oo kuitenkaan varaa Land Cruiseriin.
Voi laittaa päälle vaikka satasen vauhdissa jos on varma ettei ko. akselilla ole paljon pyörimiseroa renkaiden välillä.
Jos huudattaa läppä tiskissä akseliltaan vain toisen renkaan pyöriessä niin silloin saattaa tykätä kyttyrää.
Pieni pyörintäero ei vielä haittaa esim. pikku ykkösellä tyhjäkäynnillä.
Itte oon pitänyt sääntönä että laitan takalukon päälle jo ennen potentiaalista jumituspaikkaa.
Etulukon kanssa olen aika varovainen murrosten takia.
Toki jos viittii pysähdellä niitä lukkoja kytkemään niin ei varmasti saa sen takia särettyä mitään.
Toisaalta saattaa jäädä kiinni jos pysähtyy.....
Ota nyt tästä vielä selvää
Jos huudattaa läppä tiskissä akseliltaan vain toisen renkaan pyöriessä niin silloin saattaa tykätä kyttyrää.
Pieni pyörintäero ei vielä haittaa esim. pikku ykkösellä tyhjäkäynnillä.
Itte oon pitänyt sääntönä että laitan takalukon päälle jo ennen potentiaalista jumituspaikkaa.
Etulukon kanssa olen aika varovainen murrosten takia.
Toki jos viittii pysähdellä niitä lukkoja kytkemään niin ei varmasti saa sen takia särettyä mitään.
Toisaalta saattaa jäädä kiinni jos pysähtyy.....
Ota nyt tästä vielä selvää

Offroad Kainuu ry.