Kuva Kuva

Sopiva vanne?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Vieras

Sopiva vanne?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

kuinka leveä vanteen tulisi olla 12.5-35 15 renkaissa riittääkö
9 tuumaa?? joku sanoi että 8 tuumainen hajoittaisi renkaan???
olisi kiva saada vastausta nopeasti.....
jjtp
Viestit: 409
Liittynyt: To Marras 25, 2004 10:07 am
Paikkakunta: hamina puh:0443500971

Viesti Kirjoittaja jjtp »

joo renkaan koko merkitään tossa tapauksessa 35x12,5-15 suositeltava vannekoko yleensä10" riipuen renkaasta.
yleensä metsässä toimii kiitettävästi 8"vanteella,rengasmerkistä huolimatta voit sen laittaa 9" vanteelle jos jostakin semmosen olet löytänyt,oikeesti en ole ikinä nähnyt viellä 9"vannetta mutta maailma on ihmeitä täynnä :)
Pauli
Viestit: 26
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 11:30 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pauli »

Kyllä 12,5"renkaan voi yleensä laittaa 8"vanteelle, ei se vanne rengasta riko. Toiset valmistajat ilmoittaa minimi vanneleveydeks just sen 8", toiset pistää puol tuumaa paremmaks, eli 8,5".
9" vanteitakin on olemassa, mutta kaikki mitä mä oon lyhyen elämäni aikana nähny, on ollu amuliinivanteita.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Joo tiedän mutta vanne halki ja tavaraa väliin turussa vw vauhti piste tekee niitä katsastus ei hyväksy mut kittaa hyvin ni eiköhän
ajattelin vaan et 10 tuumanen levittäis kumia liikaa et se tulis kuvio levikkeen alta näkyviin sis.katsastusta ajatellen... mitä mieltä asiasta???
ps. terveissi turust
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

olisko se muuten ihan tyhmän näköinen 12.5 rengas 8 tuuman vanteella????
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Ei minun mielestä, tuossa avattaressa näkyy jonku verran ja tuolla offipalsta.com on mun profiilissa lisää kuvia, oon samalla nimellä siellä.

EDIT: jaa niin eihän tuo avatar kasva isommaksi vaikka avaa käyttäjätiedot, tuossa pari kuvaa 8-tuumasella.

Kuva

Kuva
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

kiitos oliko noi 35 tuumaset??? ei mielestäni ollenkaan huono..
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Nuo on 33", ja tuossa alemmassa kuvassa vanhalla väsyneellä ja osin katkeilleella jousituksella. Siksi ne näyttää isoilta. Ylemmässä talvikuvassa on OME Dakar alla.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vastaa Viestiin