Kuva Kuva

BJ-75 pick-up mittapiirrosta?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Rölli
Viestit: 125
Liittynyt: Ti Syys 27, 2005 5:25 pm
Paikkakunta: Pöytyä

BJ-75 pick-up mittapiirrosta?

Viesti Kirjoittaja Rölli »

Joo eli jotakin sellasta dokumenttia/kuvaa kaipaisin mistä näkyis jotakin mittoja jolla todistella inssille alkuperäistä korkeutta. Tarkoitus siis leimata SOA muutos.

Ohjekirjassa on epämääräisesti aika isolla haarukalla ilmoitettu kokonais korkeus ja sihen inssi ei oikein innostunut vertaamaan...

Tietysti tojota infostakin vois kysellä mut jos joltakin löytys ni selviäis helpommalla ja halvemmalla.
Jyki_BJ40
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2006 4:43 pm
Paikkakunta: Ylämaa

Re: BJ-75 pick-up mittapiirrosta?

Viesti Kirjoittaja Jyki_BJ40 »

Tietysti tojota infostakin vois kysellä mut jos joltakin löytys ni selviäis helpommalla ja halvemmalla.
Ei noist mitoista ole mitään tietoo,mut mitä ite oon tojota infosta kyselly ni oon laittanu spostia sinne suuntaa ja aina on tullu vastauksena tulostettavaa dokumenttia...helppoa ja halpaa.
#337
Tumppi
Viestit: 28
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 11:23 am
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Tumppi »

Bj-75 Pick-upin esitteessä kerrotaan korkeudeksi 1930 mm. Esite on alkuperäinen ja jostain 80-luvun puolivälistä. Voisin verrata sitä oman BJ:n korkeuteen kun ehdin, sillä mun autoa ei ole korotettu.
T: Tumppi
SLCK #44
LJ-70 & BJ-75LP
Tumppi
Viestit: 28
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 11:23 am
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Tumppi »

Tumppi kirjoitti:Bj-75 Pick-upin esitteessä kerrotaan korkeudeksi 1930 mm. Esite on alkuperäinen ja jostain 80-luvun puolivälistä. Voisin verrata sitä oman BJ:n korkeuteen kun ehdin, sillä mun autoa ei ole korotettu.
Ja nyt on sitten auto mitattukin eli mittanauha ja vatupassi kertoi katolta mitattuna minun auton korkeudeksi 1950 mm
T: Tumppi
SLCK #44
LJ-70 & BJ-75LP
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Voi tulla tuo Tumpin 20 mm ero renkaistakin, samalla nimelliskoollakin merkeillä on eroja.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Rölli
Viestit: 125
Liittynyt: Ti Syys 27, 2005 5:25 pm
Paikkakunta: Pöytyä

Viesti Kirjoittaja Rölli »

Joo nyt laitoin postia tonne infoon ni kattellaan saisko sieltä jotain apuja.

Mulla sanoo toi suomenkielinen ohjekirja korkeudeksi 1925-1940 ja englanninkielinen 1930-2240. Toi viiminen luku ois ihan kiva jos kävis vertailuun :lol: :lol: :lol:

Nyt kun soa on tehty niin ilman iskareita mitattuna 33" renkailla niin aika tasan 2000 sain katon korkeudeksi eli ei pitäs leimalla olla ongelmia edes tuolla pienimmällä mitalla.
Rölli
Viestit: 125
Liittynyt: Ti Syys 27, 2005 5:25 pm
Paikkakunta: Pöytyä

Viesti Kirjoittaja Rölli »

Nyt tuli tojotalta postia takas. Eipä kai ollut niilläkään muuta kuin kattokorkeus. Nyt on sentään tarkasti annettu katon korkeus. BJ:ssä 1935mm ja pykältää 5mm välein riippuen moottorista. Samassa kuvassa on myös kaikki muut ulkomitat ja auto kuvattuna neljästä eri suunnasta.

Jonkun näköinen kuva löytyy offipalstan projektiosiosta:

http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=30060

Ja jos jollakin tarvetta niin s-postilla voin ton alkuperäisen pistää tulemaan.
Vastaa Viestiin