Uusi tulokas kyselisi muutaman kysymyksen.
Lähetetty: Ma Syys 24, 2007 6:51 pm
Tervepä terve kaikille.
Nyt otti ja puraisi meikäläistäkin Land Cruiser kuume.
(ei olisi pitänyt ajella broidin cruiserilla itä-Suomessa metsästysmatkalla)
No.
Tiedossa olis HJ61 vuosimallia -86.
Auto olisi varmaankin ihan hyvä, mutta siitä puuttuu lukko akselit ja vinssi.
Nytpä ajattelin kysäistä, että missäs hinnoissa tollaiseen lukko akselit ja vinssit liikkuu? Niin ja mites vaikeeta niitä nyt on yleensä mistään löytää.
Itse en ole ikinä pelännyt ottaa minkäänlaisia haasteita vastaan sillä sen verran tuo teräs taipuu ja koneistuu, että korjaukset ja remontit ei tuota tuskaa(<=just joo!!
)
Paljonhan autossa on varmaankin työtä, sillä sieltä puuttuu pohja panssarit ja kaikki muut suojat mitkä kunnon metsä ajossa on tarpeellisia. Mutta ajattelin tekaista ne sitten 8mm titaanista, niin tulee ainakin kestävät.
Sitten toinen kysymys.
Onkos tuollaisesta miten vaikeaa kutitella lisä tehoja koneesta ulos, vai kärsiikö koneen luotettavuus kutittelusta?
(tarkoitus ei nyt sitten ole tehdä mitään nitro autoa, vaan ihan maltillinen kutitus.)
Kertokaa nyt sitten ihmeessä kaikki vanhat konkarit, että mihin asioihin tuollaisessa autossa nyt kannattaa sitten panostaa. Ja olisi mukavaa tutustua ns. muihinkin metsän miehiin täältä Hollola/Lahden alueelta.
Kiitos kaikille!
T:J

Nyt otti ja puraisi meikäläistäkin Land Cruiser kuume.

No.
Tiedossa olis HJ61 vuosimallia -86.
Auto olisi varmaankin ihan hyvä, mutta siitä puuttuu lukko akselit ja vinssi.
Nytpä ajattelin kysäistä, että missäs hinnoissa tollaiseen lukko akselit ja vinssit liikkuu? Niin ja mites vaikeeta niitä nyt on yleensä mistään löytää.
Itse en ole ikinä pelännyt ottaa minkäänlaisia haasteita vastaan sillä sen verran tuo teräs taipuu ja koneistuu, että korjaukset ja remontit ei tuota tuskaa(<=just joo!!

Paljonhan autossa on varmaankin työtä, sillä sieltä puuttuu pohja panssarit ja kaikki muut suojat mitkä kunnon metsä ajossa on tarpeellisia. Mutta ajattelin tekaista ne sitten 8mm titaanista, niin tulee ainakin kestävät.
Sitten toinen kysymys.
Onkos tuollaisesta miten vaikeaa kutitella lisä tehoja koneesta ulos, vai kärsiikö koneen luotettavuus kutittelusta?

Kertokaa nyt sitten ihmeessä kaikki vanhat konkarit, että mihin asioihin tuollaisessa autossa nyt kannattaa sitten panostaa. Ja olisi mukavaa tutustua ns. muihinkin metsän miehiin täältä Hollola/Lahden alueelta.
Kiitos kaikille!
T:J