Kuva Kuva

HJ:hin helmapalkit...

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Tomppa 82
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Heinä 24, 2007 9:50 am
Paikkakunta: Tornio

HJ:hin helmapalkit...

Viesti Kirjoittaja Tomppa 82 »

Sattuipa eräänä tiistai-iltana (eilen), että kaksi kaverusta ulkoiluttivat HJ:ta luonnossa. :D Onnellisena HJ:n omistajana toinen kaveruksista (minä) otti pienen mittelön kiven ja kynnyskotelon kanssa. Tämän kyseisen kamppailun jälkeen HJ:n omistaja huomasi autonsa edellisen omistajan olleen kosmetologi tai vähintään sellaiseksi opiskeleva. :roll: Onnellisen tietämättömänä totuudesta hän oli ostanut ehjähelmaisen HJ:n (jos semmosia nyt on olemassa) ja pettymyksekseen huomasi helmoissaan olevan 5-10 mm:n pakkelikerroksen, sen alla pilkistävän haperon pellin ja kanaverkon. :x :evil:

Niin elikkä saatteen mukaan menee hoijakan helmat uusiksi. Ja nyt tulee semmoset helmat, että kestää. :twisted: Mulla oli mielessä, että laittais 100 x 50 x 5 putkipalkin helmoihin, että kestää nojata kiviin.

Minkäs laisia palkkeja olette itse laittaneet ja olis kiva nähdä kuvia lopputuloksista. Tietenki kaikki muutkin vinkit asiaa koskien on tervetulleita.

------------------

Pakkeli pitäis lailla kieltää :x :x :x
Avatar
Lex_Et_Annihilato
Viestit: 47
Liittynyt: Su Elo 05, 2007 5:59 pm
Paikkakunta: Kouvola/Lahti

Viesti Kirjoittaja Lex_Et_Annihilato »

Itelläni hankittu miltei millillee vastaavaa palkkia, samaan hommaan. Alkoi meinaan tota myyntimaalia löytyä muutamastakin kohtaa:D

Paras oli ehkä se etu maskin alla oleva pelti...päihin liimattu peltiä ja pakkelia päälle ,orginaalipeltiä jäljellä maskin alla sellanen 20cm soiro=)
Avatar
JES
Viestit: 129
Liittynyt: To Joulu 29, 2005 6:40 pm
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja JES »

Tossa on aika pätevän oloiset helmapalkit:

http://www.yankeetoys.org/mangler/sliders.htm
SLCK #364
HDJ100 2006
HJ-61 1989 ex
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Tuohon linkin tyliin olen suunnitellu täksi syksyksi ennen katsastusta hojoon helmoja, 100 x 50 mm palkkia ja 48 tai 42 vesijohtoputkea.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Repro
Viestit: 186
Liittynyt: Ma Touko 29, 2006 1:39 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Repro »

Miulla on tälläiset, tosin etupäästään piti viistota tota palkkia kun boggerin kylkinappula jyskytti palkkiin kiinni ratti linkussa.
Kuva
Vastaa Viestiin