Kuva Kuva

bj-40 sammutinmoottori

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Sevik

bj-40 sammutinmoottori

Viesti Kirjoittaja Sevik »

Mun bertta vuosimallia -80 on varustettu itse väkerretyllä jousisammuttimella, kun siitä ohjainyksiköstä tuli yhteistyökyvytön. Vaan katsastusmieshän siihen sitten sano, että ei käy, kun rattilukko voi mennä päälle auton vielä käydessä. Onko kellään hyviä ideoita tai valmiita toteutuksia, kuinka asian kanssa toimisi. Vai onko uusi ohjainyksikkö hanskalokeroon ainoa tie saada bertta leimalle?

Jos jollakulla sellanen matoaski nurkissa lojuu ja se työntökeppi konehuoneen puolelle, niin voisin olla kiinnostunut.
Cental73

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

oletko varma jotta siinä releessä vika? Mulla oli kans sitkeä sammumattomuus onkelma vm 80 bertassa. Ja lopulta kävi ilmi, että oli johtopoikkeama juuri ennen sitä edicin liitintä. Ei näkynyt ulos päin (siellä kumin alla).

1. Testaa avaamalla se hanskalokeron seinässä oleva rele ja paina käsin kontaktoreita, jos sammuttaa, on ainakin edicci kunnossa ( voipi olla sama vika ja se punainen piuha poikkeeessa.)

2. onko maadotus piuha kunnossa, mikä tulee kuskin lokariin (sellainen hämmästyttävän pieni)

3. Tuleeko laturinpersiistä ok virtaa jännitteensäätäjälle?

4. onko sulake kunnossa?

http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=38585

ja kuikkaas tuolta koko synkkä tarina.

. Cetraalisantra
Vastaa Viestiin