Sivu 1/1

HJ:n ohjaussimpukka

Lähetetty: La Helmi 10, 2007 1:28 am
Kirjoittaja Luigi81
Kertokaas tyhmälle...teenkö mitään vahinkoa jos otan hj60:n ohjaussimpukasta sen välyksen säätöruuvin pois, vähäksi aikaa huoltoa varten...(lukitusmutteri on mallia kiinteä sen ruuvin kanssa...)

Vai pamahtaako sieltä sisältä joku jos sen ruuvin kokonaan ottaa pois...?

Lähetetty: La Helmi 10, 2007 8:32 am
Kirjoittaja hj60
Ei sieltä mitään pamaha, mutta se kansi pitää ottaa pöydälle jos sen ruuvin aikoo irrottaa. Miksi se pitäs irrottaa?

Lähetetty: La Helmi 10, 2007 12:25 pm
Kirjoittaja Luigi81
Pitäs päästä kiristään sitä mutta on hiukka hankalaa kun se lukitusmutteri on RYYTYNYT kiinni siihen ruuviin :D Aattelin että olis parempi antaa sille lämpöö tms. silleen ettei se olis kiinni paikassaan...

Lähetetty: La Helmi 10, 2007 12:46 pm
Kirjoittaja hj60
Sen ruuvin ku haluaa irrottaa, niin se pitää ruuvata sinne sisään, ei tuu läpi ylös. Päältä lämpöä vaan, älä koko simpukkaa punaseksi kuitenkaan...

Lähetetty: La Helmi 10, 2007 1:23 pm
Kirjoittaja Luigi81
OK,kiitoksia tiedosta...täytyy näyttää pientä kosaania sille...

Lähetetty: To Huhti 12, 2007 6:10 am
Kirjoittaja Luigi81
Mitäs...nyt on säädetty melkein kaikki klapit pois, muttei palauta enään ohjausta...
Mikä tuolta simpukasta kuluu ja saako sitä fiksattua/vaihdettua helposti uuteen/vähemmän kuluneeseen?

Lähetetty: To Huhti 12, 2007 11:24 am
Kirjoittaja NymiS
Liian tiukalla jos ei palauta

Lähetetty: To Huhti 12, 2007 12:38 pm
Kirjoittaja Luigi81
juu sen tajusin ittekkin,mutta onko muuta vaihtoehtoo kun kattella toinen vähemmän väljä vai voiko tota fiksata vielä jotenkin? Klappia kun jää reilusti kun löysää siihen että ohjaus palauttaa kunnolla...

Lähetetty: To Huhti 12, 2007 4:06 pm
Kirjoittaja hj60
4 senttiä liikettää saa olla ratin kehällä tehtaan manuaalin mukaan. sot ja kalliit osathan sieltä kuluu, ja siinä keskiasennon kohilla kuluminen on suurinta. Onko linkussa yhtä väljä?