Sivu 1/1

Turbo ihmettelyä

Lähetetty: Ma Tammi 22, 2007 3:23 pm
Kirjoittaja Lcruiser
Elikkäs missä kohtaa carretin turbossa lukee turbon tyyppi ja mitä kannattaa ottaa huomioon käytettyä turboa ostettaessa :shock: :x :idea:

Lähetetty: Ma Tammi 22, 2007 4:06 pm
Kirjoittaja Juha_
Kannattaa käytetyssä tsiigailla sitä siipien päittäisvälystä ainakin

Lähetetty: Ma Tammi 22, 2007 6:31 pm
Kirjoittaja Latekki
rungossa on lätkä. ja kyll yleensä aikapitkäkke näkee jo päälipuolin minkälaisesta ahtimesta on kyse.ja juu päittäiset väljät antaa kans suuntaa mutt auki vaan garretti kun aukee niin helposti

Lähetetty: Ti Tammi 23, 2007 10:25 am
Kirjoittaja Lcruiser
Jaa en kyllä löydä mitään lätkää siitä :? siinä on kyllä sellainen tasainen kohta jossa on jotain tekstiä mutta ei siitä tahdo saada mitään selvää oiskohan se tyyppi sitten siinä. Ajattelin läjään vaihtaa turbon ja laittaa välijäähdyttäjän , mitä mieltä ootta kantsisko laittaa audin cooleria ollut jossain 2,5 l audissa. :?:

Lähetetty: Ti Tammi 23, 2007 11:16 am
Kirjoittaja Juha_
Ite laittasin kyllä jonku kunnon kokoisen coolerin, noita kiinan-coolereita saa nykyään halvalla, ei nyt heti oo heittää osotetta, mutta voin tutkia.. Eikä muuten laadussa häviä yhtään nuo kiinalaiset

Lähetetty: Ke Tammi 24, 2007 6:02 pm
Kirjoittaja Pläjä
mielestäni audin cooleri riittäisi, koska ahdin olisi suurempi kun vakio. mitä suurempi ahdin sitä vähemmän hukkalämpöä joka välittyy ahtimesta ilmaan. ja eihän ahtoputki menisi enää koneen päällä. kaikki nämä jo jäähdyttävät yhteensä melko paljon. itselläni oli aluksi myös pieni cooleri ja vaihdoin sen kokoon 25x70cm eroa ei ainakaan pers tuntumalta huomannu.

Lähetetty: To Tammi 25, 2007 5:11 pm
Kirjoittaja Lcruiser
No niin saihan siitä selvää ku vähän puhdisteli sitä lätkää :) turbo on carretin gt 17 onkohan kellään kokemuksia sellaisen asentamisesta tollaseen läjään , joutuuko paljon tekemään muutoksia ja minkälaisia. :?: :?:

Lähetetty: To Tammi 25, 2007 6:40 pm
Kirjoittaja Pläjä
joo gt 17 on tuttu ahdin. hieman isompi kun vakio. varmaan ihan sopiva läjään, herää kuitenkin suunnillen yhtäaikasin kun vakio. pakosarja kannattaa tehdä. vakio sarja ahdistaa ja virtaa huonosti. ja eihän se edes käy siihen sarjaan.

Lähetetty: To Tammi 25, 2007 6:43 pm
Kirjoittaja Pläjä
ja vielä öljynkierron joutuu tekeen uusiksi.

Lähetetty: Ma Helmi 12, 2007 10:04 am
Kirjoittaja Lcruiser
Minkälaisilla systeemeillä oot tuon öljynkierron laittanut , ootko syöttöjä ruuvaillu ja missä se syöttöjen säätö ruuvi on minkä verran sitä kannattaa ruuvata.