Kuva Kuva

Öljyn siirtyminen laatikosta toiseen?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Jason
Viestit: 49
Liittynyt: Ma Loka 12, 2009 4:18 pm
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja Jason »

En kerkiä (kehtais) alkaa ite ettimään nuita tarvikkeita tuohon letkupatentti häsmäkkään , niin jos joku ystävällisesti voisi ne käydä ostamassa ja pistää mulle tulemaan kohtuullista korvausta vastaan, oisko paha nakki? Tarvetta olisi 2 auton tarpeisiin hj61 kummatkin.. yv:llä tavoittaa
Avatar
Tuppu
Viestit: 1161
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

Mites muilla kun ootta vaihtanut sen paskaksi menneen välistefan, onko ollu laakereissa vikaa? Mun jakikses oli myös laakerivika pääakselilla mikä oli todennäkösesti rikkonut tän välistefan...?
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Jason kirjoitti:En kerkiä (kehtais) alkaa ite ettimään nuita tarvikkeita tuohon letkupatentti häsmäkkään , niin jos joku ystävällisesti voisi ne käydä ostamassa ja pistää mulle tulemaan kohtuullista korvausta vastaan, oisko paha nakki? Tarvetta olisi 2 auton tarpeisiin hj61 kummatkin.. yv:llä tavoittaa
Laitettu yv
Tuppu kirjoitti:Mites muilla kun ootta vaihtanut sen paskaksi menneen välistefan, onko ollu laakereissa vikaa? Mun jakikses oli myös laakerivika pääakselilla mikä oli todennäkösesti rikkonut tän välistefan...?

Tulee stefan vaihdolle hintaa, kun pitäs vaihtaa toikin laakeri ja toi ja toi...
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Avatar
Tuppu
Viestit: 1161
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

r2ree kirjoitti:
Tuppu kirjoitti:Mites muilla kun ootta vaihtanut sen paskaksi menneen välistefan, onko ollu laakereissa vikaa? Mun jakikses oli myös laakerivika pääakselilla mikä oli todennäkösesti rikkonut tän välistefan...?

Tulee stefan vaihdolle hintaa, kun pitäs vaihtaa toikin laakeri ja toi ja toi...
Näinhän se aina menee; laitetaas toikin vielä kun on niin nätisti hollilla...
Stefa + laakeri maksoi muistaakseni n. 30eur paikallisessa laakeriliikkeessä...
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Eilen vaihtelin HJ:n laatikkoölpät ja ihmettelin kun menee päälaatikkoon öljyä hullun lailla. Valuttelin sieltä vaihdekepin reikästä, hytin puolelta.
Tiesin, että josain kohtaa sitä on lattialla. Ja niinhän sitä sitten tulikin. Jakiksen tarkistuspropusta. Kaikki tais mennä jakiksen puolelle. Lisää vaan öljyä, niin kaipa sitä on tuolla isossakin askissa :shock:

Eikä taida auttaa toi väliletku, kun pitäs olla pumppu, että menis ylämäkeen..
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
A-P
Viestit: 495
Liittynyt: Su Touko 08, 2005 7:48 pm
Paikkakunta: Vapaa Janakkala

Viesti Kirjoittaja A-P »

Eilen aloin kuuntelemaan postista kerhopaitoja hakiessa outoa jurinaa, joka jo pahimmillaan peitti kutosen rauhoittavan käyntiäänen. :shock:
-> tallille, ja laatikoista öljyt pois: vaihteistosta tuli "ämpärillinen", mutta jakovaihteistosta vain astian pohja peittyi.

Hjaa, olishan se aika isommalle rempalle jo näillä kilometreillä muutenkin, mutta taidan poiketa noutaen tarvekalut tuolle ihmeletkulle.

Ääni muuten hävisi öljynvaihdon jälkeen. Onneksi! :oops:
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
Vastaa Viestiin