Öljypainekello
Valvoja: Käyttäjä
Öljypainekello
Mikäs ero hj60 -81 ja hj61 -89 toiminnoissa on ko. laitteessa, kun 61:ssä on kaksi piuhaa ja 60:ssä on yksi piuha?
Mistä saisi uuden painekellon jos ei 60:sen kello käy 61:seen?
Ja paljonko kustantaisi vai onko muita järkeviä ratkaisuja?
Kiitän vastauksista etukäteen.
Jäsen 68
Mistä saisi uuden painekellon jos ei 60:sen kello käy 61:seen?
Ja paljonko kustantaisi vai onko muita järkeviä ratkaisuja?
Kiitän vastauksista etukäteen.
Jäsen 68
Re: Öljypainekello
Ostin just toyotalta kyseisen kellon ovh69ekee
Anonymous kirjoitti:Mikäs ero hj60 -81 ja hj61 -89 toiminnoissa on ko. laitteessa, kun 61:ssä on kaksi piuhaa ja 60:ssä on yksi piuha?
Mistä saisi uuden painekellon jos ei 60:sen kello käy 61:seen?
Ja paljonko kustantaisi vai onko muita järkeviä ratkaisuja?
Kiitän vastauksista etukäteen.
Jäsen 68
Mittasin paineet erillisellä mittarilla ja ne näytti suht. lämpimällä koneella n. 6 bar n. 3000 r/min ja 2,5 bar 800 r/min:ssa, eli kunnossa vaikuttaisi olevan vaikka koneella ajettu pitkästi yli sisäänajo-määrän.
Kun HJ61:n oma mittari näytti toiseksi alimmalla viivalla 2500 kierroksilla ja pohjassa tyhjäkäynnillä, niin eikun painekello vaihtoon. Hinnaksi tuli 60 € tojotalta, huhheijaa.
SLCK #68
Kun HJ61:n oma mittari näytti toiseksi alimmalla viivalla 2500 kierroksilla ja pohjassa tyhjäkäynnillä, niin eikun painekello vaihtoon. Hinnaksi tuli 60 € tojotalta, huhheijaa.
SLCK #68
Mitäs se nyt näyttää?Anonymous kirjoitti:Mittasin paineet erillisellä mittarilla ja ne näytti suht. lämpimällä koneella n. 6 bar n. 3000 r/min ja 2,5 bar 800 r/min:ssa, eli kunnossa vaikuttaisi olevan vaikka koneella ajettu pitkästi yli sisäänajo-määrän.
Kun HJ61:n oma mittari näytti toiseksi alimmalla viivalla 2500 kierroksilla ja pohjassa tyhjäkäynnillä, niin eikun painekello vaihtoon. Hinnaksi tuli 60 € tojotalta, huhheijaa.
SLCK #68
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
joo löytys paikka, joku edellisistä omistajista asentanut öljynpainekellon tilalle suoraan mittarin. siks en tajunnu mihin se tulee. Mutta mitkäs piuhat siihen tulee siinä lähellä roikkuu tarpeettomina musta ja punainen tulisiko ne kelloon??
toisessa olisi oikean lainen liitin toisessa ei!
toisessa olisi oikean lainen liitin toisessa ei!
Onnellinen maastobusseilija......
HJ61 Eläkkeellä...
HJ60 Metsäritsa
HJ55 Rojekti
HJ61 Eläkkeellä...
HJ60 Metsäritsa
HJ55 Rojekti
Nyt näyttää lämpimänä tyhjäkäynnillä hieman toiseksi alimman viivan yläpuolella ja 3000 rpm:llä näyttää n. 7 mm keskiviivan yläpuolella.hj60 kirjoitti:Mitäs se nyt näyttää?Anonymous kirjoitti:Mittasin paineet erillisellä mittarilla ja ne näytti suht. lämpimällä koneella n. 6 bar n. 3000 r/min ja 2,5 bar 800 r/min:ssa, eli kunnossa vaikuttaisi olevan vaikka koneella ajettu pitkästi yli sisäänajo-määrän.
Kun HJ61:n oma mittari näytti toiseksi alimmalla viivalla 2500 kierroksilla ja pohjassa tyhjäkäynnillä, niin eikun painekello vaihtoon. Hinnaksi tuli 60 € tojotalta, huhheijaa.
SLCK #68
Öljyt on mobilin 5W-40 rallysynteettiset.
On se paljon rauhallisempaa kun on painenäyttö oikealla alueella, eikä keiku pohjalukemissa.