Sivu 1/1

HJ 61 akselin remontti

Lähetetty: Pe Marras 24, 2006 8:46 pm
Kirjoittaja bobbyg
Elikkäs, olen uusi täällä, enkä edes omista HJ..(periaatteessa Chevy mies..)

2wd hiluxi ja hiace ovat kyllä tuttuja.. Täällä puhun kaverini puolesta.

Meillä on projektissa MM, hj61 lukko Etu-akselin täydellinen remontti.
Mettällä olleessaan meni murros rikki, tilalle laitettiin hj60 lukoton akseli jotta meno jatkuisi. Auto on nyt tallissa ja olis tarkotus laittaa akselit lehtareiden alle. Renkaat ovat 35-pokkerit. Olm man emu alustasarja on jo laitettu. tehoja olisi tietysti otettava enemmän irti, mutta siitä sitten myöhemmin.

Eli jos joku kokenut lantikka ukko vois vähän vihjaista että mitä kannattaa tehdä ja mitä EI. mitkä ovat , ja mistä saa parhaat osat ym..Saakoo jostain sarjaa josaa on kaikki laakerit,murrokset ja stefat ..?

Kiitos etukäteen !!

Lähetetty: Pe Marras 24, 2006 9:36 pm
Kirjoittaja pertsa

Lähetetty: Pe Marras 24, 2006 9:55 pm
Kirjoittaja J-T
Ei ne rooveri miehet mitään cruisereista tiedä :wink:

Lähetetty: Pe Marras 24, 2006 10:48 pm
Kirjoittaja Gravehill
SOA omen pakoilla. :shock: Ei ainakaan leimapelistä sitten puhuta kun 20 vuotta vanhoilla pakoillakin NOUSEE vähintään riittävästi.

Lähetetty: Pe Marras 24, 2006 11:33 pm
Kirjoittaja bobbyg
Jollapaku kirjoitti:SOA omen pakoilla. :shock: Ei ainakaan leimapelistä sitten puhuta kun 20 vuotta vanhoilla pakoillakin NOUSEE vähintään riittävästi.
kyllähän noita näkee tuolla kaduilla kulkevan.
Mielestäni jos kaikki on tehty asiallisesti ja hyvin, se helpottaa leiman saamista. Vai onko se nyt joku juttu ettei varmastikaan saa leimalle ??
Renkaathan tietysti vaihdetaan kun konttorille mennään.

Lähetetty: La Marras 25, 2006 8:14 pm
Kirjoittaja Gravehill
bobbyg kirjoitti:
Jollapaku kirjoitti:SOA omen pakoilla. :shock: Ei ainakaan leimapelistä sitten puhuta kun 20 vuotta vanhoilla pakoillakin NOUSEE vähintään riittävästi.
kyllähän noita näkee tuolla kaduilla kulkevan.
Mielestäni jos kaikki on tehty asiallisesti ja hyvin, se helpottaa leiman saamista. Vai onko se nyt joku juttu ettei varmastikaan saa leimalle ??
Renkaathan tietysti vaihdetaan kun konttorille mennään.
No kun sitä jousitusta sai korottaa sen 77 milliä, ja voin sanoa että pitää olla aivan littanat pakat että onnistuu. Näkyyhän niitä silti tuola maailmalla juu. :?