Sivu 1/1

HJ:n tekniikka BJ nelikymppiseen?

Lähetetty: To Maalis 10, 2005 9:32 pm
Kirjoittaja pidu22
Mitenkä on, ketään laittanu 61:n turbokonetta ja 5-v laatikkoa BJ:n koriin. Kuinka suuri rakentelu? Kun nyt sattuu olemaan 61:n akselitkin, niin saako niitä perämurikoita (lukoilla) asennettuu bj:n akseleihin?

Rakentaa vois jos osais :D

Re: HJ:n tekniikka BJ nelikymppiseen?

Lähetetty: To Maalis 10, 2005 11:51 pm
Kirjoittaja Teppo R.
pidu22 kirjoitti:Mitenkä on, ketään laittanu 61:n turbokonetta ja 5-v laatikkoa BJ:n koriin. Kuinka suuri rakentelu? Kun nyt sattuu olemaan 61:n akselitkin, niin saako niitä perämurikoita (lukoilla) asennettuu bj:n akseleihin?

Rakentaa vois jos osais :D
MItenköhän Kevaran keisarilla prokkikset etenee?? Jotain tonnepäin oli kai haaveissa, ainaki isommalta se näytti ku b moottori...

Lähetetty: Pe Maalis 11, 2005 10:14 am
Kirjoittaja komk
Tuossa topic niiden murikoiden sovittamisesta bertan aksuloihin.

http://forum.slck.net/moottoriturvat/vi ... .php?t=100

Itte olen käsittänyt, että 61:n takapää passaa vain täyskevennettyyn Bertan aksulaputkeen eli löytyy BJ-42:sta.

61:n moottorin kanssa voi tulla kans ongelmia painoin kanssa.

Viisaammat kertokoon.

- jm

Lähetetty: Pe Maalis 11, 2005 11:01 pm
Kirjoittaja JF
Ei pitäisi tulla painojen kanssa mitään paperiteknisiä ongelmia, onhan verrokkina sentään suuri ja mahtava 2F-moottori. Käytännössä etumurroksia kuitenkin säästyy sitä enemmän mitä kevyempänä nokka säilyy.

Onhan noita tehty, ihan hiljattainkin jopa, taisi olla Imatran suunnalla viikko-pari sitten. Moottorin kiinnikkeitä täytyy siirtää, ja mahdollisesti kardaaneja sovittaa, mutta muutoin voi olla aika yksinkertainenkin toimenpide. Syylarin kanssa oli ehkä jotain myös, mutta tekemällähän niistä selviää.