Mitenkä on, ketään laittanu 61:n turbokonetta ja 5-v laatikkoa BJ:n koriin. Kuinka suuri rakentelu? Kun nyt sattuu olemaan 61:n akselitkin, niin saako niitä perämurikoita (lukoilla) asennettuu bj:n akseleihin?
Rakentaa vois jos osais
HJ:n tekniikka BJ nelikymppiseen?
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 12:16 pm
- Paikkakunta: RVN/HEL +358 40 5508394
- Viesti:
Re: HJ:n tekniikka BJ nelikymppiseen?
MItenköhän Kevaran keisarilla prokkikset etenee?? Jotain tonnepäin oli kai haaveissa, ainaki isommalta se näytti ku b moottori...pidu22 kirjoitti:Mitenkä on, ketään laittanu 61:n turbokonetta ja 5-v laatikkoa BJ:n koriin. Kuinka suuri rakentelu? Kun nyt sattuu olemaan 61:n akselitkin, niin saako niitä perämurikoita (lukoilla) asennettuu bj:n akseleihin?
Rakentaa vois jos osais
Meinld Tunturisusi 42
N 60´16.4486
E024´59.5655
Sää Rovaniemi
Out of the frying pan and into the fire...
N 60´16.4486
E024´59.5655
Sää Rovaniemi
Out of the frying pan and into the fire...
Tuossa topic niiden murikoiden sovittamisesta bertan aksuloihin.
http://forum.slck.net/moottoriturvat/vi ... .php?t=100
Itte olen käsittänyt, että 61:n takapää passaa vain täyskevennettyyn Bertan aksulaputkeen eli löytyy BJ-42:sta.
61:n moottorin kanssa voi tulla kans ongelmia painoin kanssa.
Viisaammat kertokoon.
- jm
http://forum.slck.net/moottoriturvat/vi ... .php?t=100
Itte olen käsittänyt, että 61:n takapää passaa vain täyskevennettyyn Bertan aksulaputkeen eli löytyy BJ-42:sta.
61:n moottorin kanssa voi tulla kans ongelmia painoin kanssa.
Viisaammat kertokoon.
- jm
_____________________________
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
Ei pitäisi tulla painojen kanssa mitään paperiteknisiä ongelmia, onhan verrokkina sentään suuri ja mahtava 2F-moottori. Käytännössä etumurroksia kuitenkin säästyy sitä enemmän mitä kevyempänä nokka säilyy.
Onhan noita tehty, ihan hiljattainkin jopa, taisi olla Imatran suunnalla viikko-pari sitten. Moottorin kiinnikkeitä täytyy siirtää, ja mahdollisesti kardaaneja sovittaa, mutta muutoin voi olla aika yksinkertainenkin toimenpide. Syylarin kanssa oli ehkä jotain myös, mutta tekemällähän niistä selviää.
Onhan noita tehty, ihan hiljattainkin jopa, taisi olla Imatran suunnalla viikko-pari sitten. Moottorin kiinnikkeitä täytyy siirtää, ja mahdollisesti kardaaneja sovittaa, mutta muutoin voi olla aika yksinkertainenkin toimenpide. Syylarin kanssa oli ehkä jotain myös, mutta tekemällähän niistä selviää.