Kuva Kuva

HJ:n tekniikka BJ nelikymppiseen?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

pidu22
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 6:39 pm
Paikkakunta: Helsinki

HJ:n tekniikka BJ nelikymppiseen?

Viesti Kirjoittaja pidu22 »

Mitenkä on, ketään laittanu 61:n turbokonetta ja 5-v laatikkoa BJ:n koriin. Kuinka suuri rakentelu? Kun nyt sattuu olemaan 61:n akselitkin, niin saako niitä perämurikoita (lukoilla) asennettuu bj:n akseleihin?

Rakentaa vois jos osais :D
Teppo R.
Viestit: 60
Liittynyt: To Marras 25, 2004 12:16 pm
Paikkakunta: RVN/HEL +358 40 5508394
Viesti:

Re: HJ:n tekniikka BJ nelikymppiseen?

Viesti Kirjoittaja Teppo R. »

pidu22 kirjoitti:Mitenkä on, ketään laittanu 61:n turbokonetta ja 5-v laatikkoa BJ:n koriin. Kuinka suuri rakentelu? Kun nyt sattuu olemaan 61:n akselitkin, niin saako niitä perämurikoita (lukoilla) asennettuu bj:n akseleihin?

Rakentaa vois jos osais :D
MItenköhän Kevaran keisarilla prokkikset etenee?? Jotain tonnepäin oli kai haaveissa, ainaki isommalta se näytti ku b moottori...
Meinld Tunturisusi 42
N 60´16.4486
E024´59.5655
Sää Rovaniemi

Out of the frying pan and into the fire...
komk
Viestit: 695
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:02 am
Paikkakunta: Kajjjaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja komk »

Tuossa topic niiden murikoiden sovittamisesta bertan aksuloihin.

http://forum.slck.net/moottoriturvat/vi ... .php?t=100

Itte olen käsittänyt, että 61:n takapää passaa vain täyskevennettyyn Bertan aksulaputkeen eli löytyy BJ-42:sta.

61:n moottorin kanssa voi tulla kans ongelmia painoin kanssa.

Viisaammat kertokoon.

- jm
_____________________________
- eskimo

Offroad Kainuu ry.
Avatar
JF
Viestit: 327
Liittynyt: To Marras 25, 2004 10:37 am
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja JF »

Ei pitäisi tulla painojen kanssa mitään paperiteknisiä ongelmia, onhan verrokkina sentään suuri ja mahtava 2F-moottori. Käytännössä etumurroksia kuitenkin säästyy sitä enemmän mitä kevyempänä nokka säilyy.

Onhan noita tehty, ihan hiljattainkin jopa, taisi olla Imatran suunnalla viikko-pari sitten. Moottorin kiinnikkeitä täytyy siirtää, ja mahdollisesti kardaaneja sovittaa, mutta muutoin voi olla aika yksinkertainenkin toimenpide. Syylarin kanssa oli ehkä jotain myös, mutta tekemällähän niistä selviää.
Vastaa Viestiin