Kuva Kuva

hj-60 vaihdelaatikon ja jakolaatikon problema

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

TeRi
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 9:45 pm

hj-60 vaihdelaatikon ja jakolaatikon problema

Viesti Kirjoittaja TeRi »

ostin hj-60 vm 83
ajettu 360 tuhatta ja tarkastelin öljyjä niin tuli pari ongelmaa mikä sai miettimään onko jossain vikaa. eli jakolaatikkoon sai lisätä öljyä noin 3 kierrosta hamakilla , sitten oli vaihdelaatikon vuoro sain ropun silmilleni ja öljyt kans, laatikossa oli ylmääräistä öljyä aika lailla. niinpä onko vika jakolaatikon ja vaihdelaatikon välisessä stefassa vai voiko olla joku muu vika. olen kuullut et se on vähä tyyppi vikaa et jakolaatikko laskee öljyt vaihdelaattikkoon.

tekniikkakurut auttakaa miestä mäessä tai antakaa ainakin hyvät neuvot.
:(
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Molempien roppuun reikä/jenka Jarruputki väliin nipoilla niin silloin ölpän pinnat pysyy stabiilina.
Olen nähnyt ton judenssin toimivana
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
mpa567
Viestit: 68
Liittynyt: To Marras 25, 2004 11:19 am
Paikkakunta: Narva

Re: hj-60 vaihdelaatikon ja jakolaatikon problema

Viesti Kirjoittaja mpa567 »

onko vika jakolaatikon ja vaihdelaatikon välisessä stefassa vai voiko olla joku muu vika. olen kuullut et se on vähä tyyppi vikaa et jakolaatikko laskee öljyt vaihdelaattikkoon.
________________________ O __________________________

Ei oo kyllä kohtuuttoman iso homma vaihtaa sitä stefaakaan niin tulee kerralla kuntoon. Pitäis onnistua paikallaan pelkkä jakolaatikko irrottamalla.

Samalla näet sisuskalujen kuntoa ja varaudu yllätykseen, että pääakselin booreilla olevan hammaspyörän boorisovitus on mennyt väljäksi. Näitä tapauksia on tiedossa muutamia (mm. itsellä). Ongelma liittynee isoilla vaihteilla ajamiseen ja varsinkin vetämiseen.
Mika
SLCK #112
HDJ 80, -90
Hilux Double cab -15
Volvo C303, -77
Suzuki SJ 413, -87
TeRi
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 9:45 pm

Viesti Kirjoittaja TeRi »

Kiitoksia vinkeistä
Vastaa Viestiin