Sivu 15/17

Lähetetty: To Loka 20, 2011 2:06 pm
Kirjoittaja hannuv
aaaaasiakas tuossa kyseli nii aaattelin täältäki kysästä , meeioo täällä niitä satasen koneita aukastu

ps. pyytän nöyrimmästi anteeksi sitä etikettivirhettäni

Lähetetty: La Joulu 10, 2011 12:05 am
Kirjoittaja Rauta
Tänää sain vaihdettua omasta autosta laakerit, uskaltaa taas nukkua rauhassa yönsä. Kiitokset loistavasta palstasta. ja kuvat kun on kivoja: Kuva
Kuva
Kuva
Mittarissa oli 663452km, ei tietoa milloin vaihdettu jos koskaan


(lisäsin km määrän)

Lähetetty: La Joulu 10, 2011 12:20 pm
Kirjoittaja Mika.T
Eipä ois enää tuokaan kone noilla laakereilla kauas kulkenut.

Lähetetty: To Joulu 15, 2011 12:40 pm
Kirjoittaja timop
Tommosia ne tahtoo vaan useimmiten olla.

Lähetetty: To Tammi 05, 2012 9:16 pm
Kirjoittaja PEKKA58
Vaihdoin 420t ajettuun hzj:n liuskat ja alkuperäiset oli vielä ihan kunnolliset mitä nyt vähän kiillottuneet . Taitaa ahtamattoman alakertapäästä helpommalla

Lähetetty: Su Tammi 08, 2012 3:24 pm
Kirjoittaja komk
PEKKA58 kirjoitti:Vaihdoin 420t ajettuun hzj:n liuskat ja alkuperäiset oli vielä ihan kunnolliset mitä nyt vähän kiillottuneet . Taitaa ahtamattoman alakertapäästä helpommalla
Ahtamattoman ja esikammiokoneen...

On ihan eri patoja.

Lähetetty: Su Tammi 08, 2012 7:59 pm
Kirjoittaja lepoantti
kun on laakereista kuvia niin olisko laittaa kampuan kauloista kuvia että minkänäköiseksi ne on menneet, vai eikö niissä ole mitään epämääräistä?

Lähetetty: Ti Tammi 10, 2012 4:45 pm
Kirjoittaja timop
Jos liuskat on tuossa kunnossa kun noissa Raudan laittamissa kuvissa, kaulat on vielä, voi sanoa poikkeuksetta, virheettömät. Sitten kun liuskasta tulee "raudat" näkyviin, alkaa kaulakin kulua vauhdikkaasti, millin alikoko ei joskus riitä.

Lähetetty: Su Maalis 04, 2012 11:42 pm
Kirjoittaja Tuppu
timop, myytkös laakereita? Vai mistä jengi näitä hankkii?

t. remppaan valmistautuva :wink:

Lähetetty: Ma Maalis 05, 2012 1:54 am
Kirjoittaja Rauta
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=85962&

Omani hain tuon avulla. Tiedä sitten onko hyviä vai huonoja.

Lähetetty: Ma Maalis 05, 2012 5:42 pm
Kirjoittaja Tuppu
Rauta kirjoitti:http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=85962&

Omani hain tuon avulla. Tiedä sitten onko hyviä vai huonoja.
Tattis!

Lähetetty: La Touko 11, 2013 2:10 pm
Kirjoittaja Ambula
Onko jollekkin selvinnyt, että onko tämä ko. tyyppivika jokaisessa tehtaalta tulleessa Hodarissa, vai onko jossain vaiheessa tuotantoa vaihdettu jo tehtaalla paremmat kk-laakerit?

Itsellä -98 Hodari, menty just 300 tkm, ja arveluttaa, että kannattaisko alkaa repiä öljypohjaa irti..?

Lähetetty: La Touko 11, 2013 7:43 pm
Kirjoittaja vartiainen
Ymmärrykseni mukaan 95- ja siitä uudempi olisi parempilaatuinen noiden liuskojen suhteen.

Lähetetty: La Elo 03, 2013 10:50 pm
Kirjoittaja Riivattu
Joku taisi kyselläkin noista orkkis varaosaliuskojen kestävyydestä... Nyt omallani ajettu 100 tkm laakereiden vaihdon jälkeen. Öljynpainemittari mielestäni humpailee jälleen kuten ennen laakereiden vaihtoa. Paineita ei ole mitattu. Köyhää kyllä kirpasee jos vaivaisen km jälkeen pitää taasen rueta vaihtelemaan laakerit kun nuo orkkis liuskat makso 70€ per kaula ja siihen 400e töitä päälle. Prkl... Höynäytettiinköhän minua kun vertaa palstalla kerrottuihin kustannuksiin?

Lähetetty: Su Elo 04, 2013 4:57 am
Kirjoittaja vartiainen
Offipalstalla on ssuvik-nimimerkin HDJ josta porsi kone ja siinäkin oli mielestäni liuskat syöpyneet silleen "tyypillisesti". Ja mun muistaakseni, kun juttelin ssuvikin kanssa talvella, niin autoon olisi tehty jo yksi koneremppa.