Mistä vinssikardaanin ristiniveliä?
Valvoja: Käyttäjä
Mistä vinssikardaanin ristiniveliä?
Tietysti tojotalta löytynee, mutta onko muita vaihtoehtoja.
Miettiny ite joskus samaa.. Mitenhän ois joku maatalouskonekauppa jossa ois nuita traktorin ulosoton kardaanien ristikoita.. Pitäs joskus mennä mallin kanssa, joskos sais sovellettua
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Vanhoissa on rasva nippahector kirjoitti:Kiitti timop, kuinkas sitä purkamatta näkee onko uuden vai vanhan malliset? Ja mistäs sitten jos on ns. vanhaa mallia?
Onneks mulla oli varalla vinssikardaani bj:stä mistä sain toisen huonomman ristikon tilalle ehjän ja myös poorituksen vaihdettua "tiukkaan".

Vai ollaan sitä jo siinä iässä että pitäs olla tiukkaa

Ilman muuta tiukkaaBJV-8 kirjoitti:Vanhoissa on rasva nippahector kirjoitti:Kiitti timop, kuinkas sitä purkamatta näkee onko uuden vai vanhan malliset? Ja mistäs sitten jos on ns. vanhaa mallia?
Onneks mulla oli varalla vinssikardaani bj:stä mistä sain toisen huonomman ristikon tilalle ehjän ja myös poorituksen vaihdettua "tiukkaan".Vain toyotalta
Vai ollaan sitä jo siinä iässä että pitäs olla tiukkaa![]()
![]()

Mä kävin hakemassa tarvikeliikkeestä mittojen perusteella. Sopivan pituista ristikkoa ei löytynyt mutta pari milliä pitkästä raapasin rälläkällä siivun pois ja se oli siinä. Rasvanipallinen ristikko suht. edullisesti. On kestänyt kaikki vinssaukset mitä elämäni aikana olen suorittanut 

SLCK #172
BJ40
BJ40