Olisko kellään mitään hajua et mistä hj60:stä sais helpoiten mitattua ahtopaineen. joku joskus sanoi et 6 sylinterin kupeessa pitäis olla joku pultti mikä menis imukanavaan, ja tossa hätäseen kattelin et missä se pultti olis mut en löytänyt.
jos joku viisaampi osais kertoo parhaan ratkasun kun en millään viitsis suinpäin imusarjaan poraa uutta reikää
Hj 60 ahtopaineen mittaus
Valvoja: Käyttäjä
Hj 60 ahtopaineen mittaus
Tasmanian Devils Off Road Team
www.tasmaniandevils.org
www.tasmaniandevils.org
mittaus
ota t-haaralla painekellolle menevästä putkesta.
meinaat varmaan sitä letkua mikä lähtee kaasuläpän alapuolelta ja menee syöttö pumpulle.
www.tasmaniandevils.org
www.tasmaniandevils.org
jut oon asentamassa turboa hj60:seen.
jos mittaa turbon ja kaasuläpän välistä ei saa mitattua ali painetta ja kuulemma voi rupee mittari vaeltaa aina läpän mennessä kiinni.
mut meinasin et olisko jotain viisasta ratkasua mitata se jostain läpän jälkeen imusarjasta, sore ny ku kyselen tälläsii asioita ku toi turbo ja riiseli kone tieto on mulle viel amatööri tasoa
jos mittaa turbon ja kaasuläpän välistä ei saa mitattua ali painetta ja kuulemma voi rupee mittari vaeltaa aina läpän mennessä kiinni.
mut meinasin et olisko jotain viisasta ratkasua mitata se jostain läpän jälkeen imusarjasta, sore ny ku kyselen tälläsii asioita ku toi turbo ja riiseli kone tieto on mulle viel amatööri tasoa

www.tasmaniandevils.org
www.tasmaniandevils.org