Kuva Kuva

välijäähdytin 61 seen.

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

pekka71
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 7:37 am
Paikkakunta: Eura

välijäähdytin 61 seen.

Viesti Kirjoittaja pekka71 »

kiinnostaisi kokeilla,keulille on ilm, helpoin asentaa,mutta mistä tuoda putket kun akut ovat edessä?ja liitäntä imusarjaan on kanssa tehtävä itse.onko kellään kokemuksia ko. hommasta?coolerin koko?putkitus?ahtopaineet?käytin 61 sen.tänään diesel korjaamolla kun kyllästytti toi rykiminen ja nytkytys pikkuvaihteilla,homma maksoi 83e ja sinne jäi nykimiset.
temu
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Syys 06, 2005 8:39 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja temu »

TERSE!

Mitä ne tekivät kun sait pois sen nykimisen ja rytkttyksen?

Mulla -87 61:nen ja minuakin ärsyttää se pienillä kierroksilla hyppiminen. Kaasu on mielestäni aivan liian herkkä. Entinen 60:nen oli siinä suhteessa parempi, varsinkin metässä.
HJ = Hyvä Juttu!
SLCK # 269
HJ 61 -87, 3+3
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

Ei ihan vielä oo kokemusta, mutta keulalle on tulossa 630x330 kokoinen cooleri 3" lähdöillä, nelivalomaskilliseen ei paljon isompaa saa tukittua. Ahtoputket meinasin ensi hätään tehdä ivalo putkesta rosterikäyrillä, akkujen alta niille löytyypi reitti.
Ahdoiksi ajattelin 1-1,2 bar ja syöttöjä niin että riittää...
Mulla -87 61:nen ja minuakin ärsyttää se pienillä kierroksilla hyppiminen. Kaasu on mielestäni aivan liian herkkä. Entinen 60:nen oli siinä suhteessa parempi, varsinkin metässä.
Löytyykö kaasuvivustosta 2 jousta? Yhdellä jousella herkästi nypyyttää, ja sitten kun sekin katkeaa/tippuu niin kyllä lähtee. :lol:

Mutta kyllä 61:ten kaasu on aina herkkä, TM testissäkin aikoinaan sanottiin että yliherkkä kaasupoljin pilaa koko auton. :roll:
1987 LJ70
pekka71
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 7:37 am
Paikkakunta: Eura

NYKIMINEN

Viesti Kirjoittaja pekka71 »

joo,mekaanikko sanoi että jouset oli menneet joskus ilm, poikki ja ne oli korvattu liian heikoilla eli kaasutus laitteisto oli liian herkkä.korvattiin lailisilla,tuli mielestäni tosi hyvä.
juha
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 4:02 pm
Paikkakunta: KOTKA

Viesti Kirjoittaja juha »

Laittelin keväällä coolerin 61 keulille ja hyvinpä alko sykkiä
Kennon koko 660x400 ja just se sinne mahtu
Turbolta lähtevä menee akun alta ja koneeseen menevä kiertää lokasuojan kautta akun koneelle
Koneelle menevä putki on vähän pitkän olonen mut eipä tunnu haittaavan noin viiveitten puolesta ku ei edes huomannut muuta ku et tuntu VOIMAA tulevan kivasti lisää
Paineet kilon korvilla ja ruuvia käännetty 3/4
Vastaa Viestiin