Kuva Kuva

Bj:n moottorinkiinnikkeet

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Mikko
Viestit: 105
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 7:47 am
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Bj:n moottorinkiinnikkeet

Viesti Kirjoittaja Mikko »

Eli taas on ripsahtanut vasen kumityyny. Saapiko muualta, kuin tojolta?
Rojota
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Syys 21, 2005 9:12 am

Viesti Kirjoittaja Rojota »

Multa vois löytyä moitteeton kumityyny parilla kympillä. Soittele huomenna 0405321858
Bjhjcgmod
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 6:34 pm

Viesti Kirjoittaja Bjhjcgmod »

Se puoli jonka kiinnitystassuun tulee vetoa on Bj:ssä helppo korjata niin, että poraa reiän läpi ja laittaa pultin nyloc-mutterilla, jättää siihen muutaman millin löysää niin hyvin pelaa. Turha ostella kestämättömiä kallita tyynyjä, olen korjannut noin muutaman vastaavan tyynyn jossain muussakin moottorissa eikä katsastuksessakaan ole vielä tullut sanomista. Herkkähipiäisille seuraava lisäys: Kone on senverran raskas ettei nosta tuota tassua kuin kunnolla vedossa eikä pultti siis ole kuin silloin yhdistämässä konetta mekaanisesti runkoon.
Avatar
heeringas
Viestit: 37
Liittynyt: Ma Touko 09, 2005 5:53 pm
Paikkakunta: NOAROOTSI LÄÄNEMAA EESTI

Viesti Kirjoittaja heeringas »

Minula on laitetu scania kumityyny (9 litra kone), mene suora.
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

heeringas kirjoitti:Minula on laitetu scania kumityyny (9 litra kone), mene suora.
Hyvä tieto, kiitos. Minä olen käyttäny ihan semmosta tukevaa tarvikekumityynyä. Semmonen kun on 10 mm:n kierretapit moemmissa päissä. (toista joutuu lyhentämään, notta menöö paikallensa)
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Repro
Viestit: 186
Liittynyt: Ma Touko 29, 2006 1:39 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Repro »

Teollisuus Etolasta löytyy valikoima kumityynyjä myös, sieltä olen omani ostanut.
Ismo C.
Viestit: 465
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 1:16 pm
Paikkakunta: Velaatta

Viesti Kirjoittaja Ismo C. »

heeringas kirjoitti:Minula on laitetu scania kumityyny (9 litra kone), mene suora.
Onko sulla tai muilla kokemusta scanian kumityynyn kestävyydestä? Äkkiä kuvitellen saattaa olla tehty tukevammin kuin toyotan vastaava :?
BJ-40, BJ-45, HJ-60 ja possuja
Vastaa Viestiin