Nopeusmittarin toiminnasta ja katsastuksesta
Valvoja: Käyttäjä
Nopeusmittarin toiminnasta ja katsastuksesta
Sattuisko joku tietämään käykö LJ-70:sen nopeusmittarin vaijeri HJ-45:seen? Sen pitäisi pituuden puolesta riittää. Mutta entäs muuten?
Ja joku väitti, että nopeusmittari ei olisi katsastusväline. Siis että sen toimintaa ei katsastettaessa tarkisteta. Pitääkö paikkaansa?
Pitäis tällä viikolla katsastaa....
Petra
Ja joku väitti, että nopeusmittari ei olisi katsastusväline. Siis että sen toimintaa ei katsastettaessa tarkisteta. Pitääkö paikkaansa?
Pitäis tällä viikolla katsastaa....
Petra
Siihen voi liimata ihan vaikka tarran taulun päälle.hojohojo kirjoitti:jos tua äskeinen pitää paikkansa niin kun on laittanu 33" kumit alle -82 ruiseriin niin helpoimmalla pääsee ku ottaa mittarin leiman ajaks pois ni ei tarvii näyttämää korjailla.? Mitäköhän sanoisivat?
Vaikkakin käsitykseni mukaan tolla kombinaatiolla se mittari näyttää justiinsa oikein..vai oliko se ny 32":lla.
Kävin tänään katsastamassa. Eivät sanoneet mitään nopeusmittarin toiminnasta. Ehkä se ei huomannut että viisari ei noussut, tai ehkä tosiaan sen ei tarvikaan toimia.
No, mutta muita ongelmia sitten kyllä löytyi:
Jarrut on epätasapainossa(?) ja juosituksen helat(?) pitäis vaihtaa. (Pahoittelen jos käsitteet ei ole ihan hallussa mulla)
On kyllä kiva ajella tuolla Cruiserilla kun on kaunis kesäkin ja kaikkee, mutta kun en osaa itse korjata....
Mistä tulikin mieleeni....
Panulle jos näet tämän: Laitoit toisella palstalla viestiä siitä Pakilan tallista. Oliskohan siellä ketään kellä olis aikaa tai kiinnostusta tai vaikka pikkurahan puutetta.... Tarvitsisin siis apua noissa edellisissä ongelmissa. Maksan kyllä ihan rahalla, mutta mieluummin vähän vähemmän kuin "oikealla" korjaamolla.
Auttakaa nyt neitoa hädässä!
Petra
No, mutta muita ongelmia sitten kyllä löytyi:
Jarrut on epätasapainossa(?) ja juosituksen helat(?) pitäis vaihtaa. (Pahoittelen jos käsitteet ei ole ihan hallussa mulla)
On kyllä kiva ajella tuolla Cruiserilla kun on kaunis kesäkin ja kaikkee, mutta kun en osaa itse korjata....
Mistä tulikin mieleeni....
Panulle jos näet tämän: Laitoit toisella palstalla viestiä siitä Pakilan tallista. Oliskohan siellä ketään kellä olis aikaa tai kiinnostusta tai vaikka pikkurahan puutetta.... Tarvitsisin siis apua noissa edellisissä ongelmissa. Maksan kyllä ihan rahalla, mutta mieluummin vähän vähemmän kuin "oikealla" korjaamolla.
Auttakaa nyt neitoa hädässä!
Petra
Vuokraa tallipaikka kyseisestä paikasta ja hae tarvikkeet niin hyviä neuvoja ei varmaan puutupetra kirjoitti: Mistä tulikin mieleeni....
Petra

Panu
--
Joo. Kuulostaa ihan hauskalta idealta! Isäni mielestä (joka yleensä korjaa tuota autoa, mutta joka nyt on liian kaukana sen tehdäkseen) se, että minä korjaisin Ruiskaa itse, oli niin hauska juttu, että ei tuntunut hänen riemulleen löytyvän rajoja. Ei sitten millään.Panu kirjoitti:
Vuokraa tallipaikka kyseisestä paikasta ja hae tarvikkeet niin hyviä neuvoja ei varmaan puutu![]()
Panu
--

Mutta jos nyt sitten kuitenkin saisin itsetuntoni kasaan uudestaan, niin voikohan sitä tallipaikkaa vuokrata vain heinäkuun ajaksi? Ja voinko lainata/vuokrata jotain työkaluja, kun ei mulla ole niitäkään.
Petra
Kysele Jonakselta, käyttäjätunnus JF.petra kirjoitti: Mutta jos nyt sitten kuitenkin saisin itsetuntoni kasaan uudestaan, niin voikohan sitä tallipaikkaa vuokrata vain heinäkuun ajaksi? Ja voinko lainata/vuokrata jotain työkaluja, kun ei mulla ole niitäkään.
Petra
Cruiserin tieliikennekelpoisena pitäminen on hauska harrastus, ei kannata pilata iloa teettämällä sitä muilla