Menikö tuo murros ( tai mikä se liekkään ) rikki!? Uskaltaako ajella pitempään. Minkälainen homma vaihtaa!? Kuvia en löytänyt kuin tuollaiseen levyjarrulliseen peliin, joten jos joku ystävällinen kertoisi miten toi vaihto noin suurinpiirtein menee! täytyykö kaikki napalukoista jarrurumpuihin asti purkaa?
Toinen kysymys. Etummainen kampiakselin stefa ilmeisesti vuotaa hiukan öljyä koneen lämmettyä. Minkä lainen homma vaihtaa!? Takimmainen on varmaan hiukan hankalampi!
Ps. Ihmetyttää vain ko noin kevyessä ajossa meni!? Siis rupesi ihan yhtäkkiä raksuttelemaan. Ajettiin vain tuollaista rattorin uraa ja nelikko oli päällä ihan kaiken varalta. Ajoakaan ei tullu ko muutamia satojametrejä!
Edit: Siis aikaisemmin ei ole oireillut tuollai, vaikka nelikkoa vähän testailtu
Edit: Piti muokkailla hiukan tekstiä...
