jouset
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 25
- Liittynyt: To Helmi 09, 2006 10:13 am
- Paikkakunta: HÄIJÄÄ
jouset
tarvisin tietoo mitä tehdä suorille lehtijousille vai olisko hyviä kaupan bj 40:n kiitos
kannattaa takoa itse käppyryyttä, jos budjetti ei anna periksi kokonaan uuden alustan hankkimista. Itsellä juuri testi menossa kauanko kestävät. Ajaminen ainakin muuttui pehmeämmäksi verrattuna niinhin jousipajalla "kunnostettuihin" pakkoihin. Siellä lisätty vaan uusia lateja väliin jolloin saatu aikaan hemmetin kova alusta.
Ei se jousten takominen mitään rakettitiedettä ole. Niitä ei saa vaan kuumentaa liikaa. Sillon ne pehmiää ja väsähtävät nopeammin.
Ja kun ite takoo, niin saa mieleiset. Kovaa työtä se on.
Täytyy olla vaan malttia tehä pareista melkein samanlaiset, eli kuskin puoli ina käppyrämmäks. Liikaa kun käpristää, alkaa riipukkeet kääntyilee nurin niskoin jolloin ne jää makoilemaan runkoa vasten. Instant rata-alusta..
Niin, ja kannattaa rakentaa semmonen pukki missä ne takoo. Käy helpommin. Ja se joka lyä, pitää olla tarkka kädestään.. Ei mitään salama-lekaa joka ei osu kahta kertaa samaan paikkaann..
Ja kun ite takoo, niin saa mieleiset. Kovaa työtä se on.
Täytyy olla vaan malttia tehä pareista melkein samanlaiset, eli kuskin puoli ina käppyrämmäks. Liikaa kun käpristää, alkaa riipukkeet kääntyilee nurin niskoin jolloin ne jää makoilemaan runkoa vasten. Instant rata-alusta..
Niin, ja kannattaa rakentaa semmonen pukki missä ne takoo. Käy helpommin. Ja se joka lyä, pitää olla tarkka kädestään.. Ei mitään salama-lekaa joka ei osu kahta kertaa samaan paikkaann..
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
>Ei se jousten takominen mitään rakettitiedettä ole. Niitä ei saa vaan
>kuumentaa liikaa. Sillon ne pehmiää ja väsähtävät nopeammin.
Mahtaako kannattaa kuumentaa ollenkaan? Hiiliterästen päästöläpötilat
alkaa jostain paristasadasta asteesta ja jos päästyvät liikaa niin pitäisi
karkasta uudelleen.
Matti
>kuumentaa liikaa. Sillon ne pehmiää ja väsähtävät nopeammin.
Mahtaako kannattaa kuumentaa ollenkaan? Hiiliterästen päästöläpötilat
alkaa jostain paristasadasta asteesta ja jos päästyvät liikaa niin pitäisi
karkasta uudelleen.
Matti
En tiä onko se vaan sadetanssia se kuumennus. Me kuumennettiin toholla niin, että ilman lapasia ei pidellä kärsi ja sylki kiehuu.
Eli puhutaan sitten lämmittämisestä.
Eli puhutaan sitten lämmittämisestä.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -