Ensimmäiset 60km kaikki ok! Ei havaittavia ongelmia. No yön nukuttua olikin edessä suurempi urakka, 260km ajoa. Ennen matkalle lähtöä tarkistukset ja taas kaikki Ok! 200km ajoa ja kahvipaussi. Ei p*****e tämähän on "kussut" alleen, öljyä. Jostain työntää pihalle aika runsaasti, mutta ei tietoa mistä! Paikallaan ollessa ja tyhjäkäynnillä ei kyllä nää, jotta mistä ruikkii... Koneen yläpuolen tiivisteet ok, ei siis sieltä. Uutta öljyä koneeseen ja eiku menoks. Perille päästiin, mutta tuo vuoto ei vielä selvinny! Vieläkin näkyy tiputtelevan, ei kylläkään kylmänä ja paikallaan ollessa.
Öljynpaineet mittarin mukaan, kylmänä normaalissa ja kuumana laskee tyhjäkäynnillä aika alas. Ajossa pitää paineet kylläkin tasaisena. Moottori öljyä lähtiessä noin puoleen väliin mitta-asteikkoa ja sen 200km ajonaikan laski tuonne alarajan pintaan. Eli aika lailla! Kone jaksoi vetää mielestäni hyvin tuollaisella 80km/h.
1. Eli mistä lähden etsimään vikaa!? Ite epäilen öljypohjantiivistettä tai painekelloa, mutta voiko kone hukata tuollaista määrää, noita reittejä? Tuota painekelloa ei taida saada muualta kuin toyotan liikkeistä, vai? Onko tuo kello sökö kun noi paineet heittelee tuollain?
2. Löytyykö manuaalia mistään netistä!? Ois ihan hyvä tietää esim. paljonko öljyä kone kaipaa yms.
3. Peltitöitä näyttäisi olevan hiukan ja maalailua riittää, joten mistä löytyy ja millä koodilla tuota suomenarmeijan vihreä, mielellään mattana.
Eiköhän tuossa ollutkin jo tarpeeksi
