moi ,, onkohan kellään ollut vastaavaa vikaa kuin mulla ,, kun autolla ajelen töihin ja 8h oon töissä niin sitten saa sahata kaasu pohjassa autoo käyntiin ja toisinaan lähtee ihan hyvin käyntiin .
onkohan p-öljy putkistossa jokin vuoto vai mikähän on ku tuntuu niinkuin ei saisi tosiaan p-öljyy heti et käynnistyis samantien ku tarttaa.
p-öljyvika
Valvoja: Käyttäjä
-
p-öljyvika
harrastuksiin kuuluu toyo lj70 turbo
Jos ei sitten ole vanhansäännön työkone
NO asiaan. Mulla oli saman suuntaista vikaa HoJossa.
POLTTOAINEputkistossa oli pieni vuoto. Teki sen että pääs valuttamaan kaman jonnekkin suodattimelta ja pumpulta(ei ollu maassa, joten meni varmaan takas tankkiin???) ja tilalle tiätysti ilmaa. Joutu jokakerta startatessa ilmaamaan, eikä tarttenu seisoo kauaa, pari tuntii riitti.
Vuoto oli "aluksi" niin pieni että jaksoi imeä kakkua tankista, mutta se suureni nopeasti niin,että mukaan tuli niinpaljon ilmaa että oli pakko ilmata välillä.
Homma korjaantu usimalla putket. Oli helppo homma kun paikallinen korjaaja teki mun puolesta

NO asiaan. Mulla oli saman suuntaista vikaa HoJossa.
POLTTOAINEputkistossa oli pieni vuoto. Teki sen että pääs valuttamaan kaman jonnekkin suodattimelta ja pumpulta(ei ollu maassa, joten meni varmaan takas tankkiin???) ja tilalle tiätysti ilmaa. Joutu jokakerta startatessa ilmaamaan, eikä tarttenu seisoo kauaa, pari tuntii riitti.
Vuoto oli "aluksi" niin pieni että jaksoi imeä kakkua tankista, mutta se suureni nopeasti niin,että mukaan tuli niinpaljon ilmaa että oli pakko ilmata välillä.
Homma korjaantu usimalla putket. Oli helppo homma kun paikallinen korjaaja teki mun puolesta

Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
BJ42
BJ75
DYNA 300
BJ42
BJ75
DYNA 300