Naputus konehuoneesta?
Valvoja: Käyttäjä
Naputus konehuoneesta?
Sellasta alko mun 60:nen oireeleen että:
Pinta kaasulla ajettaessa ei kuulu mitään, mutta heti kun painaa syöttöä lisää niinku vähä reilummin. Sillain ettei kierrokset vastaa vielä syötön määrää, niin rupee kone huoneesta kuulumaan naputus jonka taajuus kasvaa kierrrosten myötä. Ääni ei ole mikään kovin kova, ainakaan vielä. Tähän asti olen korjannut tilanteen radion volume napilla, mutta se ei vissiin ole suositeltavin vaihtoehto
Itselläni tuli miellen, että voisiko kyseessä ola pikku vuoto pakosarjan tiivisteessä. --) Paineen kavaessa putkessa löisi läpi tiivisteestä, josta moinen naputus.???? Voi olla ihan väärä teoria? Kertokaa mitä olette mieltä.
Pinta kaasulla ajettaessa ei kuulu mitään, mutta heti kun painaa syöttöä lisää niinku vähä reilummin. Sillain ettei kierrokset vastaa vielä syötön määrää, niin rupee kone huoneesta kuulumaan naputus jonka taajuus kasvaa kierrrosten myötä. Ääni ei ole mikään kovin kova, ainakaan vielä. Tähän asti olen korjannut tilanteen radion volume napilla, mutta se ei vissiin ole suositeltavin vaihtoehto
Itselläni tuli miellen, että voisiko kyseessä ola pikku vuoto pakosarjan tiivisteessä. --) Paineen kavaessa putkessa löisi läpi tiivisteestä, josta moinen naputus.???? Voi olla ihan väärä teoria? Kertokaa mitä olette mieltä.
#324
Voi s*****a sitte. Ei muuten mut kun ite en osaa tehä juuri mitään tollasii kone puolen hommia, eikä oo oikeen mitään paikkaakaan. Kyllähän sen varmaa joku ottais tehtäväksi, ku tietäis vaa kuka täällä hämeenlinnan seudulla tollasia tekee.
Kilometrejä on kertyny hojottimeen 509tkm. Ja huotohistoriasta ei mitään tietoa.
Kilometrejä on kertyny hojottimeen 509tkm. Ja huotohistoriasta ei mitään tietoa.
#324
niinhän sitä pitääs tehä mut ku ihminen on liian optimistinen. En tiedä kertooko kenellekkään mitään mutta kuuntelin eilen sitä ääntä tarkemmin. Ei oo kova ääni pitää iha kuuntelemalla kuunnella et kuulee sen. Taajuus on noin 3-5 kertaa sekunnissa eli noin 180-300 kertaa minuutissa. En tiedä tuleeko ääni itse pannusta mutta ainakin kuskin etupuolelta. katellaan.. varmaankin saan auton ens tiistaina sinne hämeen dieseliin ton ropposen kanssa.
#324
Juu, ite suosittelen korjaamoksi Tammer Dieseliä. On sitten reilu paikka.
Tossa takavuosina pari keskimmäistä pyttyä leikkas kiinni, ja vein sinne korjattavaksi. En tiennyt mitä siellä oli tapahtunut, mutta sovittiin työnjohtajan kanssa, että soittaa kun kone on avattu, ja tiedetään mitä sen korjaaminen tulee maksaan. Mitään ei kuulunu ja soittelin pari kertaa viikossa, ja aina oli sama vastaus, että ei tiedä vielä. Sitten kuukauden päästä työnjohtaja soitti, että tää olis valmis noudettavaksi. Menin hakeen ja se konehan oli tehty melkein uudestaan. Hintaa ne keksi sille operaatiolle 45 000 markkaa!!!!!!!!! ja sopimus oli ollut, että katotaan, mitä on särki, ja mitä korjaaminen maksaa. Että silleen. Ei muuta kuin kaikki kilvan viemään cruisereitaan Tammer Dieseliin, siihen offroad ystävälliseen paikkaan. Senverran voin vielä sanoa, että kerkesin koneella ajaan n.50 000km, kun hajos jotain. Vekotin on ollut jo pari vuotta tallissa ilmeisesti 5 ja 6 pytyn venttiilivian vuoksi.
Enpähän oo ko. firmasta ostanu edes ruuvimeisseliä sen jälkeen.
Tossa takavuosina pari keskimmäistä pyttyä leikkas kiinni, ja vein sinne korjattavaksi. En tiennyt mitä siellä oli tapahtunut, mutta sovittiin työnjohtajan kanssa, että soittaa kun kone on avattu, ja tiedetään mitä sen korjaaminen tulee maksaan. Mitään ei kuulunu ja soittelin pari kertaa viikossa, ja aina oli sama vastaus, että ei tiedä vielä. Sitten kuukauden päästä työnjohtaja soitti, että tää olis valmis noudettavaksi. Menin hakeen ja se konehan oli tehty melkein uudestaan. Hintaa ne keksi sille operaatiolle 45 000 markkaa!!!!!!!!! ja sopimus oli ollut, että katotaan, mitä on särki, ja mitä korjaaminen maksaa. Että silleen. Ei muuta kuin kaikki kilvan viemään cruisereitaan Tammer Dieseliin, siihen offroad ystävälliseen paikkaan. Senverran voin vielä sanoa, että kerkesin koneella ajaan n.50 000km, kun hajos jotain. Vekotin on ollut jo pari vuotta tallissa ilmeisesti 5 ja 6 pytyn venttiilivian vuoksi.
Enpähän oo ko. firmasta ostanu edes ruuvimeisseliä sen jälkeen.
Cruiseri talossa on vaurauden merkki
Lumimies kirjoitti:Juu, ite suosittelen korjaamoksi Tammer Dieseliä. On sitten reilu paikka.
Tossa takavuosina pari keskimmäistä pyttyä leikkas kiinni, ja vein sinne korjattavaksi. En tiennyt mitä siellä oli tapahtunut, mutta sovittiin työnjohtajan kanssa, että soittaa kun kone on avattu, ja tiedetään mitä sen korjaaminen tulee maksaan. Mitään ei kuulunu ja soittelin pari kertaa viikossa, ja aina oli sama vastaus, että ei tiedä vielä. Sitten kuukauden päästä työnjohtaja soitti, että tää olis valmis noudettavaksi. Menin hakeen ja se konehan oli tehty melkein uudestaan. Hintaa ne keksi sille operaatiolle 45 000 markkaa!!!!!!!!! ja sopimus oli ollut, että katotaan, mitä on särki, ja mitä korjaaminen maksaa. Että silleen. Ei muuta kuin kaikki kilvan viemään cruisereitaan Tammer Dieseliin, siihen offroad ystävälliseen paikkaan. Senverran voin vielä sanoa, että kerkesin koneella ajaan n.50 000km, kun hajos jotain. Vekotin on ollut jo pari vuotta tallissa ilmeisesti 5 ja 6 pytyn venttiilivian vuoksi.
Enpähän oo ko. firmasta ostanu edes ruuvimeisseliä sen jälkeen.
Miten muuten kävi sen homman kanssa?
Anna kun arvaan.
Mitään kirjallista sopparia ei ollut kun olitte puheissa sopineet kustannusarvion toimittamisesta.
Olivat korjanneet (miten HJ:n koneeseen saa niin paljon paalua hukattua?) ja laskutusvaiheessa väittivät, että olit tuonut korjuulle ilman mitään kustannusarvioita?
Sä maksoit viulut kiroillen?
Aikä p...eestä tuommonen homma!
_____________________________
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
- eskimo
Offroad Kainuu ry.