Lumimies kirjoitti:Juu, ite suosittelen korjaamoksi Tammer Dieseliä. On sitten reilu paikka.
Tossa takavuosina pari keskimmäistä pyttyä leikkas kiinni, ja vein sinne korjattavaksi. En tiennyt mitä siellä oli tapahtunut, mutta sovittiin työnjohtajan kanssa, että soittaa kun kone on avattu, ja tiedetään mitä sen korjaaminen tulee maksaan. Mitään ei kuulunu ja soittelin pari kertaa viikossa, ja aina oli sama vastaus, että ei tiedä vielä. Sitten kuukauden päästä työnjohtaja soitti, että tää olis valmis noudettavaksi. Menin hakeen ja se konehan oli tehty melkein uudestaan. Hintaa ne keksi sille operaatiolle 45 000 markkaa!!!!!!!!! ja sopimus oli ollut, että katotaan, mitä on särki, ja mitä korjaaminen maksaa. Että silleen. Ei muuta kuin kaikki kilvan viemään cruisereitaan Tammer Dieseliin, siihen offroad ystävälliseen paikkaan. Senverran voin vielä sanoa, että kerkesin koneella ajaan n.50 000km, kun hajos jotain. Vekotin on ollut jo pari vuotta tallissa ilmeisesti 5 ja 6 pytyn venttiilivian vuoksi.
Enpähän oo ko. firmasta ostanu edes ruuvimeisseliä sen jälkeen.
Miten muuten kävi sen homman kanssa?
Anna kun arvaan.
Mitään kirjallista sopparia ei ollut kun olitte puheissa sopineet kustannusarvion toimittamisesta.
Olivat korjanneet (miten HJ:n koneeseen saa niin paljon paalua hukattua?) ja laskutusvaiheessa väittivät, että olit tuonut korjuulle ilman mitään kustannusarvioita?
Sä maksoit viulut kiroillen?
Aikä p...eestä tuommonen homma!