stefan koko?
Valvoja: Käyttäjä
-
stefan koko?
minkähän kokoinen stefa on sie etuakselilla jonka hajottua pääsee öljyt murrokseen? tietäis saako laakeri liikkeestä vai toyotalta
Sitä stefaa ei saa ns.tarvikkeena...kannattaa vaihtaa samalla se pronssiholkki sinne napaan sillä väljästä holkista johtuen uusi stefa alkaa vuotamaan turhan äkkiä
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
tänään hain Juhan autosta vetareitten ja kartaani stefat hojotan etuaksulaan hintaa oli 32egua, jaa Aikolonilta hain mennä viikolla 50mm POM tankoo 12kpl 5cm pätkää 40egua, kierretankoa 10,9 4meetriä muttereita ja rikkoja n,5egua, ens viikolla ruottin puolelta mudterrainit 35/12,5/15 499egua/4kpl, cassasta 2x12pack koffia 15egua
mitähä tekis ens viikoloppuna
-
- werzu
- Viesti:
Stefan koko
Voin tietysti mitata sulle sen.stefat on kyl kotona mut en muista onko mulla se pakki mukana jossa on työntömitta.Joten silloin menee maanantaihin jos viel muistan ottaa stefan mukaan Tosin olen kyl sitä mieltä et ei maksanut merkkiliikkeessä juuri mitään.Olen ostanut niitä useita ja aina käy ja ei tarvitse juoksennella.Eipä ole tarvinnut tuskailla laadun kanssa.
T:Jarkko Pasanen #14
T:Jarkko Pasanen #14
hmm mä kaataisin kaljat maahan palauttaisin hylsyt ja ostaisin 2x12 nalleaJP&HJ60 kirjoitti:tänään hain Juhan autosta vetareitten ja kartaani stefat hojotan etuaksulaan hintaa oli 32egua, jaa Aikolonilta hain mennä viikolla 50mm POM tankoo 12kpl 5cm pätkää 40egua, kierretankoa 10,9 4meetriä muttereita ja rikkoja n,5egua, ens viikolla ruottin puolelta mudterrainit 35/12,5/15 499egua/4kpl, cassasta 2x12pack koffia 15egua
-
Re: Stefan koko
mä olen ollut liikenteessä vähän samalla taktiikalla,murrokset on lipsahtannu "piraattikaman" puolelle.werzu kirjoitti: Tosin olen kyl sitä mieltä et ei maksanut merkkiliikkeessä juuri mitään.Olen ostanut niitä useita ja aina käy ja ei tarvitse juoksennella.Eipä ole tarvinnut tuskailla laadun kanssa.