Tervehdys!
Erityisesti tuulilasin raamin ollessa kohta läpipuhkiruostunut, syksyllä on tarkoitus aloittaa täysi remppa, eli kori irti, kaikki puhtaaksi, uutta peltiä tilalle etc..
Kyselisin, ja olisin kiitollinen, kaikista asiaa liittyvistä vihjeistä.
Esim. askarruttaa, että tulisiko samassa yhteydessä uusia suunnilleen kaikki mahdolliset sähköpiuhat etc.?
Ja osia voisin ostaa, erityisesti jos joku tietää, mistä saisi tuulilasin raameja jonkun tekemänä ihan uusia..? Lasikuituisia joku on tarjonnut Ranskasta asti, jotain 400€, mutta en haluaisi raamia kuidusta..
#156
BJ-42 peltiremontti edessä -- vihjeitä?
Valvoja: Käyttäjä
Eikai sen pelin peltihommissa kovin korkeaa tietämystä tarvi. Kärsivällisyyttä kyllä senkin edestä.
Muista, että niistä ruostevaurioista näkyy max. 30% päällepäin.
Millin kylmägalvanoitu (se mattaharmaa) pelti on parasta.
Itte aukaisin pari vuotta sitten korjatun kotelon PA-putkien, jonne en päässyt maalia laittamaan niin pelti oli vaaleaa ja saumasta oli ruostunut. Hyvin tuntuu kestävän.
Kotelossa oli melkoisesti hiekkaa ja savea kun oli tullut reikä viereen vanhaan peltiin.
Ne tuulilasin karmit alkaa olla häviävää luonnonvaraa. Kannattaa ottaa se irti ja tutkailla saako sen ehjättyä.
Aika helppohan se on korjata irtaallaan.
Muista, että niistä ruostevaurioista näkyy max. 30% päällepäin.
Millin kylmägalvanoitu (se mattaharmaa) pelti on parasta.
Itte aukaisin pari vuotta sitten korjatun kotelon PA-putkien, jonne en päässyt maalia laittamaan niin pelti oli vaaleaa ja saumasta oli ruostunut. Hyvin tuntuu kestävän.
Kotelossa oli melkoisesti hiekkaa ja savea kun oli tullut reikä viereen vanhaan peltiin.
Ne tuulilasin karmit alkaa olla häviävää luonnonvaraa. Kannattaa ottaa se irti ja tutkailla saako sen ehjättyä.
Aika helppohan se on korjata irtaallaan.
_____________________________
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
- eskimo
Offroad Kainuu ry.