hj:n vakaaja
Valvoja: Käyttäjä
hj:n vakaaja
mistä noita vakaajan yhdystankoja eteen löytää vai toyolta?
kierretankoa saa kuulemma käyttää? laittaa iskarin yläpää yms prikat tankoon jos ite pitää/saa tehdä niin...auto ei ole oma ja on katuajossa..vielä.
kierretankoa saa kuulemma käyttää? laittaa iskarin yläpää yms prikat tankoon jos ite pitää/saa tehdä niin...auto ei ole oma ja on katuajossa..vielä.
slck#205
niitä millä puolelta toiselle menevä tanko kiinnittyy jousen kupeeseen"koiranluu"Anonymous kirjoitti:Siis,mitä olet vailla?
ja ottasinkin pois jos olisi minun käytössä hojo

slck#205
1.2.2006 lähtien Aken uusimman tulkinnan mukaan nuo "off-road rajoittimet" on oltava kiinni (ainakin katsastuksessa) niissä autoissa (myös Cruisereissa) mihin ko härpättimet on tehtaalla laitettu!!!
Punkt-o-slut!!
Ei mennyt meikäpojunkaan Hojotin leimasta läpi ilman "laaitteisto-a-va"
Punkt-o-slut!!
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
Minä lähetän valokuvan ensin,sit katsotaan hintaa tarkemmin.Tyrkkää tuonne sähköpostiosoitteesi.
hojokki@suomi24.fi
hojokki@suomi24.fi
Kierretangosta rakentui tikku! niin jo kulkee taas kuin junaAnonymous kirjoitti:Minä lähetän valokuvan ensin,sit katsotaan hintaa tarkemmin.Tyrkkää tuonne sähköpostiosoitteesi.
hojokki@suomi24.fi

kiitokset tarjouksesta kuitenkin.
slck#205
Voe perkule, pitääkin tarkistaa onko nykyjään rahanarvoinen kikkula jossain tallessa. Tuli aikanaan tehtyä siitä hää-kolistin auton perään kun velipoika naimisiin meni ja pahaa pelkään että on joutunut metallinkeräykseen kun ei kaupan käynyt 

PikkuF kirjoitti:1.2.2006 lähtien Aken uusimman tulkinnan mukaan nuo "off-road rajoittimet" on oltava kiinni (ainakin katsastuksessa) niissä autoissa (myös Cruisereissa) mihin ko härpättimet on tehtaalla laitettu!!!
Punkt-o-slut!!