Hj 60 venttiilit?
Valvoja: Käyttäjä
Hj 60 venttiilit?
Miten muuten säädetään kutoskoneen venttiilit? Siis mikä saksaa ja minkä saa säätää, on niin aikaa ettei muista miten se tapahtuu..
Ja tietääkö kukaan mitkä on välykset hj 60.sen venttiileille.
Ja tietääkö kukaan mitkä on välykset hj 60.sen venttiileille.
Pekka Visala
Jos yhtään ymmärrät koneen tekniikasta mitään niin ei muuta kun ruuvaat venttiilikopan irti ja alat säätämään. HJ-60:n venttiilien säätäminen on tehty niin helpoksi ettei yksinkertaisempaa varmaan ole olemassakaan.
Puhun kokemuksesta. Lauantaina avasin ensimmäistä kertaa kyseisen kopan ja itse säätöön meni kai peräti 15min.
Rohkeasti vain testaamaan.
Puhun kokemuksesta. Lauantaina avasin ensimmäistä kertaa kyseisen kopan ja itse säätöön meni kai peräti 15min.
HJ61, vm.-89, huolto N1G, 33" M/T Dueller.
Donut kirjoitti:Jos yhtään ymmärrät koneen tekniikasta mitään niin ei muuta kun ruuvaat venttiilikopan irti ja alat säätämään. HJ-60:n venttiilien säätäminen on tehty niin helpoksi ettei yksinkertaisempaa varmaan ole olemassakaan.
Joo ei se säätö ole ongelma, mutta jos viitsit senverran jeesaa et minkä kuuluu saksata jne.. On senverran aikaa kun joskus olen 4.sen konetta olen säädellyt..
JF kirjoitti:Pakoventtiilit lämpenevät imuventtiilejä enemmän, ja laajenevat siten enemmän (eli pitenevät)? Vaikka välykset kuuluukin säätää lämpimään moottoriin, eivät pakoventtiilit kauaa pysy niin lämpiminä kuin mitä ovat koneen käydessä.
juu siis kannattaa säätää ne koneen käydessää..
Arvaus tämä vain.