Sivu 1/1

bj ja etuvedon käyttö (talvella)

Lähetetty: Ma Helmi 13, 2006 9:51 am
Kirjoittaja tapanir
taustaa: tuli viimekesänä vaihdettua ne pronssiholkit ja stefat eteen kun öljyä vuoti. No ei vuoda enään.

sitten: Voiko nelivedolla päästeellä pitkiä matkoja vai onko etuperän tarkoitus olla päällä vai "suti" tilanteisssa ? Työmatkaa minulla noin 15 kilsaa ja on mukava ajella neliveto päällä silloin tällöin. Joskus pystyy valoissa jätättämään viereisen kaistan pemariäijätkin...
Meinaan siis että kestääkö pronssiholit ajoa vai ei ?

#103 tapani

Lähetetty: Ma Helmi 13, 2006 11:27 am
Kirjoittaja Käyttäjä
Kyllä sitä nelikkoa voi käyttää varsinaisessa matka-ajossakin,sitä vartenhan se on tehty.
Luonnollisesti holkki kuluu aina kun akseli pyörii mutta ajele vaan duunimatkat nelikolla kunhan et rupea hurjastelemaan nelikolla,tais olla joku toisun suositus max.nopeudesta nelikko päällä...jotain luokkaa 100kmh.

Lähetetty: Ma Helmi 13, 2006 4:13 pm
Kirjoittaja AnttiH
Käyttäjä kirjoitti:nelikolla,tais olla joku toisun suositus max.nopeudesta nelikko päällä...jotain luokkaa 100kmh.
Vaatii vaan piitkän alamäen :lol:
On tuo nelikko hyvä kaupungissa. Äsken kävin takaveto päällä kylillä, niin ei paljon tarvi mustalla jäällä kaasun kanssa leikkiä, kun on jo nokka tulosuuntaan.

Lähetetty: Ma Helmi 13, 2006 5:31 pm
Kirjoittaja tapanir
Mukavasti löytyy kadulta parkkitilaa kun etsii sopivan aurauskasan johon 'normaali' henkilöuato ei pääse kiipeemään. Pitikin ottaa aamulla kuva.

Ekaa talvea ajelen aussie lockerin kanssa, nyt erityisesti tahtoo perä viskata jollei ota etuvetoa mukaan.