Sivu 1/1
hj-60 ja soa
Lähetetty: Ke Tammi 25, 2006 9:22 pm
Kirjoittaja Vieras
mites tollasessa pitääkö jatkaa pojaanlyöntikumeja ettei pääse akseli nouseen liian ylös, ettei katkee jousi! entä pitääkö laittaa pidemmät iskarit?
Lähetetty: To Tammi 26, 2006 11:28 am
Kirjoittaja Eissi
eikös jousilautanen käännetä silloin pakkojen yläpuolelle että saadaan pakat akseliin kiinni. silloinhan iskarit periaatteessa pitenevät aika paljon. tohon pohjaanlyöntikumiasiaan en uskalla ottaa kantaa.
Lähetetty: To Tammi 26, 2006 7:24 pm
Kirjoittaja Vieras
tutkin tota iskari hommaa ja periaattees sinne kävis lyhemmät ku se limppu missä iskari on kiinni niin tulee jousen päälle ja tila lyhenee!
mikä on auton alkuperänen korkeus pyörän navasta lokasuojan kaareen?
mulla on melkein suorat linttajouset, 33" renkaat niin auton kokonais korkeus oli katon takaosasta 184cm a etuosasta 182cm!
Lähetetty: To Tammi 26, 2006 8:51 pm
Kirjoittaja Vieras
edessä 53cm takana 50
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2006 10:13 am
Kirjoittaja Vieras
olisko kellää omakohtasia kokemuksia soan toteuttamisesta? että mitä ongelmakohtia oli ja miten ne ratkesi
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2006 6:40 pm
Kirjoittaja Tuppu
Katoppa tuolta pitäs löytyä... (jäsen #233:n arkistoa... )
http://www.petrisimolin.net/gallery/ind ... jtp&lite=1
Lähetetty: La Tammi 28, 2006 1:42 pm
Kirjoittaja Vieras
ei toi linkki toimi!
Lähetetty: La Tammi 28, 2006 3:53 pm
Kirjoittaja Tuppu
Tässä toinen, jos ei kieli haittaa...
http://www.ih8mud.com/cruisertech.php
Lähetetty: La Tammi 28, 2006 5:14 pm
Kirjoittaja PikkuF
SOA:n toteuttaminen vaatii kyllä kaikenmoista pikku puuhastelua ja sovittelua ennenkuin kokonaisuus toimii...
Voin kertoa omia kokemuksia ja antaa vinkkejä kaikille asiasta kiinnostuneille.
Soittakaa numeroon 0400-494 406. en jaksa kirjoitella juttua kaikista yksityiskohdista...
Lähetetty: Ti Huhti 04, 2006 7:46 pm
Kirjoittaja pemaripoju
onko kellään omakohtaisia kokemuksia tosta soa hommasta että mitenkä toimii katuajossa alkuperäisillä ohjausvarsilla jotka on käännetty väärinpäin!