Sivu 1/1

Jälkihehku imusarjaan onko edulisempia kun tyotan oma??

Lähetetty: Ti Tammi 24, 2006 12:14 pm
Kirjoittaja Vieras
jälkihehku imusarjaan onko edulisempia kun tyotan oma??

tuo näyttä lopahtaneen eli löytykö piraatia??

toyon oma luokaa 140€

Lähetetty: Pe Helmi 17, 2006 5:25 pm
Kirjoittaja Vieras
itte laitoin Hi-Acen vastaavat erivaraosanumerot mutta muuten just samat. Hyvin on pelannu.

Lähetetty: La Helmi 18, 2006 12:22 pm
Kirjoittaja A-P
Oliskohan tommonen suoraruiskutteisissa traktoreissa ja kuorma-autoissa oleva liekkihehku mahdoton rakennettava? Olis ainakin tehokas!

Jälkihehku

Lähetetty: La Helmi 18, 2006 1:51 pm
Kirjoittaja werzu
Kyseinen osa on vastus joka laskee jännitteen oikeille huhkuille
jälkihehkua varten.Se on sioitettu imusarjaan sen takia koska lämpiää aika julmasti.Eli kyllä ne omat hehkut hoitaa jälkihehkunkin vaan reilusti pudotetulla jännitteellä.Eli ei kysestä osaa voi ainakaan korvata liekkihehkulla.Liekkihehku on monessa traktorissa sen takia kun ovat suorasuihkutus koneita eli ei ole etukammiota johon sioittaa hehkutulpaa.
Etukammio koneissa on tulppa siellä kamiossa.Ja polttoainesumu osuu siihen.

T:Jarkko Pasanen #14

Re: Jälkihehku

Lähetetty: Ma Helmi 27, 2006 8:45 pm
Kirjoittaja Vieras
werzu kirjoitti:Kyseinen osa on vastus joka laskee jännitteen oikeille huhkuille
jälkihehkua varten.Se on sioitettu imusarjaan sen takia koska lämpiää aika julmasti.Eli kyllä ne omat hehkut hoitaa jälkihehkunkin vaan reilusti pudotetulla jännitteellä.Eli ei kysestä osaa voi ainakaan korvata liekkihehkulla.Liekkihehku on monessa traktorissa sen takia kun ovat suorasuihkutus koneita eli ei ole etukammiota johon sioittaa hehkutulpaa.
Etukammio koneissa on tulppa siellä kamiossa.Ja polttoainesumu osuu siihen.

T:Jarkko Pasanen #14
Terve

eli tuo osaa on siis vastus?? jolla lasketaan hekujen jännite vai :shock:

Etuvastus

Lähetetty: Ma Helmi 27, 2006 10:52 pm
Kirjoittaja werzu
Se on oikein varaosamanuaalissakin nimellä resistor.Jos tollainen vastus laitettaisiin ulkoilmaan niin olisi se huomattavan lyhyt ikäinen kun sen läpi viedään aika isoja virtoja.Jos on hitaat hehkut on yksi ja jos nopeet niin kaksi etuvastusta.Kyseisten osien avulla tehdään pikahehkut kun niitä voidaan ajaa lievällä ylijännitteeellä aluksi.Jälkihehku kun on käytössä käynnistyksen jälkeen niin vastukset ovat molemmat silloin sarjassa ja jännite hehkulla ei ole sillon todellakaan 24v vaan paljon alempi.

T:Jarkko Pasanen #14