Kuva Kuva

HJ 60 paljon erilaisia kysymyksiä!

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Eissi
Viestit: 49
Liittynyt: To Tammi 19, 2006 5:51 pm
Paikkakunta: Forssa

HJ 60 paljon erilaisia kysymyksiä!

Viesti Kirjoittaja Eissi »

1) Kuskin jalkatilassa vasemmalla koristemuovin alla on sähkömökö, jossa lukee timer pre heating. onko tuo imusarjahehkun ajastin. tuntuu vaan ettei hj:ssani tuo toimi sillä aiempia keskusteluja seuraillessa luin että voltit pitäisi olla alhaalla kylmäkäynnistyksen jälkeen...

2) mistä johtuu että ajoittain lämpömittari ja polttoainemittari pompsahtavat näyttämään kohti taivasta? olen havainnut saman ominaisuuden molemmissa omissa cruisereissani, sekä useammassa kavereiden cruisereissa. onko se vaan sähköjen sohlausta vai yrittääkö se varoittaa jostain.

3) mitä mieltä rungon upposinkityksestä??? yks hj on työn alla ja ajettelin jos sen rungon käyttäis sinkityksessä niin ei tulis enää noita ruosteongelmia. en ole tosin kenenkään kuullut tekevän niin joten siksi ajattelin kysyä mielipiteitä
~Eissi~
Avatar
AnttiH
Viestit: 120
Liittynyt: La Huhti 16, 2005 8:18 pm
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja AnttiH »

Ei se sinkitty runko autuaaksi tee. Samanlailla ruoste raiskaa, kun saa hieman kiveniskua ja sinkitys siltä kohden rikkoontuu. Sama juttu, kun näiden sinkittykoristen pikkuautojen kanssa, moni luulee, että voi sanoa hyvästit alustamassoile ja ruostesuojille, mutta luulo ei ole tiedon väärtti.

Myrkkymaalia ja massaa, niin helpommalla pääsee.
____________________________
#262 & HJ-60
tapsanbj
Viestit: 7
Liittynyt: La Tammi 21, 2006 11:40 pm
Paikkakunta: itäsuomi

Viesti Kirjoittaja tapsanbj »

Oon ajatellut kuumasinkitä oman bj: kin rungon ja asiasta on kokemusta parista työkoneesta eli toimii pirun hyvin!!!
Ja kun mietit miksi peräkärryt sinkitään niin siinä vastaus!
mitä ei osata niin opetellaan !!!
TOHJ61
Viestit: 447
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 11:28 am
Paikkakunta: Tampere RIP 3.10.2016

Viesti Kirjoittaja TOHJ61 »

1) on se, tarkasta lattojen liitokset, kireys ja kunto, jotta ei synny
ylimenovastusta, joka sekoittaa aikareleen, ja hehkutulpat (kipinä testi).

2) yleinen ominaisuus HJ:ssa, johtunee lämpiämisestä tai jostain muusta?

3) ei huono ajatus, muttei se sinkki kuitenkaan mene niitattujen liitosten
väliin yhtään paremmin kuin maalikaan.
Itsellä 10v sitten maalattu runko ja vieläkin hyvä, epoksi maali!
________________________
pirultahyvä

BJ-41 HJ-60 HJ-61 HDJ-80
SLCK # 47
Avatar
werzu
Viestit: 389
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
Viesti:

Paljon kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja werzu »

Siis se laatikko siellä jalkatilassa koko hehkutuksen aivot.
Ja ne osat siinä imusarjassa ei ole virallisesti hehkuja vaan etuvastuksia jolla tehdään se jälkihehku.Jos on pikahehkut niitä on kaksi ja hitaat niin yksi.

T:Jarkko Pasanen 14#
Eissi
Viestit: 49
Liittynyt: To Tammi 19, 2006 5:51 pm
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja Eissi »

peräkärryistä juuri sen sinkitysidean sainkin. on meinaan ollu kovassa käytössä ja kolhuja joka puolla mutta ruosteessa ei ole mistään.
~Eissi~
Vastaa Viestiin