Sivu 1/1

HJ-61:n tekniikan siirto HJ-60:een?Neliveto ei kytkeydy?

Lähetetty: Pe Joulu 02, 2005 8:22 am
Kirjoittaja hoojii
Ostin-88 turbo HJ 61:n"koriltaan mätä,tekniikka erinomainen" ja tarkoitus ois vaihtaa siitä kaikki hyödylliset hilkkeet tekniikka ja ehkä kojelautakin HJ 60-83:een.Onkos TOYOTAMIEHILLÄ kokemusta mitä pitäis ottaa huomioon,meinaan niitä käytännön ongelmia?Käykö osat suhkot suoraan vanhempaan sotaratsuuni?Onko kukaan tehnyt samanlaista remppaa aikaisemmin?

SEKÄ ONGELMA!
Mistähän päin osais ruveta ettii vikaa HJ 61:n sähköisesti kytkettävästä nelivedosta,kun rele kuulostais naksahtavan päälle vaan nelikko ei kytkeydy eikä nelikon merkkivalot syty päälle?
Oiskohan hapettumaa jossain virtapiuhoissa.Onkos kellään kokemusta?

Lähetetty: Pe Joulu 02, 2005 8:38 am
Kirjoittaja Käyttäjä
Jouku jumissa siellä lootan kyljessä...basaa,hapettumaa,jälkiasennus ruostetta....tms,etc... :cry:

Lähetetty: Pe Joulu 02, 2005 9:00 am
Kirjoittaja pyyvama
>Mistähän päin osais ruveta ettii vikaa HJ 61:n sähköisesti kytkettävästä
>nelivedosta,kun rele kuulostais naksahtavan päälle vaan nelikko ei
>kytkeydy eikä nelikon merkkivalot syty päälle?

Ota alipaineletkut venttiilien jälkeen irti ja katto tuleeko miinuspaineet sinne asti.

Matti

Lähetetty: Pe Joulu 02, 2005 3:00 pm
Kirjoittaja timop
Vastaava juttu on tullut tehtyä pikkuhiljaa vuosien varrella, lonkalta tulee mieleen että moottorin kiinnikkeet on erilaiset, mutta vanhat käy 61-lohkoon. Vaihteistopalkki on erilainen, jos vanha on 4-vaihteinen, odotettavissa "pientä särmäämistä", mutta ei paha rojekti. Pakoputken kiinnitykset voi olla erilaiset. Sähköt, nelikon kytkentä, lukkojen merkkivalot, sammutus ym. pientä tulee eteen.

Timop

Lähetetty: Ke Tammi 04, 2006 11:37 am
Kirjoittaja hoojii
:oops: Neliveto pelaa taas.Oli korroosion pirulainen syövyttänyt alipaineputket poikki.Uudet putket on kiinni ja toimii hyvin. :lol: