Kuva Kuva

Hj-lämmitys

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Vieras

Hj-lämmitys

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kuinka kauan pidätte Hj.tä lohkolämmityksessä kovemmilla pakkasilla, ennen lähtöä??
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Max.2h.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

Eberi hyrrää kelistä riippuen 30-60 min. :lol:
1987 LJ70
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mulla on 5kw eberi,hj-61 vm90.Kovalla pakkasella 45 min. riittää.Suosittelen eberi+kauko-ohjain.Jos viikonloppuna tulee äkkilähtö,kauko-ohjaimesta päälle ja pääset aika pikaisesti lähtemään.En ole käyttänyt lohkolämmitintä enkä käytä.On sen verran vähän ajettu raato saatu alle.
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

Anonymous kirjoitti:Mulla on 5kw eberi,hj-61 vm90.Kovalla pakkasella 45 min. riittää.Suosittelen eberi+kauko-ohjain.Jos viikonloppuna tulee äkkilähtö,kauko-ohjaimesta päälle ja pääset aika pikaisesti lähtemään.En ole käyttänyt lohkolämmitintä enkä käytä.On sen verran vähän ajettu raato saatu alle.
Samanlainen pärsseri myös mulla ja puoli tuntiakin piisaa yli20 asteen pakkasella siihen ettei hehkun valo vilahda.
Tossa omassa raadossa ei oo ollu mitään moottorin lämmitintä ennen marraskuuta -03 (auto oli äijällä 9 vuotta eikä saanu siihen hommattua lämmitintä :evil: :twisted: )ja aina lähtenyt eka yrityksellä käyntiin vaikka kylmää on pahimmillaan ollu -37 astetta, ja hienosti käy ja kukkuu vieläkin.. Toyota laatuun voit luottaa :D 8)
1987 LJ70
Vastaa Viestiin