Alipaine säiliö BJ 40
Valvoja: Käyttäjä
Alipaine säiliö BJ 40
Terve
aattelin ruosteremontin yhteydes poistaa tehostimen alipaine säiliön "turhana" osana. Kun ei oo muissakaan diisseleissä tullut vastaan tommosta säiliötä. Pumpulta letkut vaan suoraan tehostimeen. onko jollain kokemuksia miten vaikuttaa säiliön poisto?
aattelin ruosteremontin yhteydes poistaa tehostimen alipaine säiliön "turhana" osana. Kun ei oo muissakaan diisseleissä tullut vastaan tommosta säiliötä. Pumpulta letkut vaan suoraan tehostimeen. onko jollain kokemuksia miten vaikuttaa säiliön poisto?
- werzu
- Viestit: 389
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
- Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
- Viesti:
alipainesäiliön poisto
Itselläni on ohitettuna ollut monta vuotta tosin jos moottori ei käy niin montaa kertaa ei jarruja paineta.Alipaineen loputtua joutuu raavaskin mies painamaan poljinta tosissaan.Suosittelen onkinlaista säiliötä esim. konehuoneeseen.Jos ajat vaik metsässä ja kone sammuu ja auto lähtee valumaan taaksepäin tehostetuilla rummuilla joiden itsetehostus toimii eteenpäin et saa luultavasti edes pysyyn mäessä.
Terveisin:Wertzu
Terveisin:Wertzu
Mulla kans on ollu pois niin pitkään kuin auton oon omistanut ja allekirjoitan tuon Werzun kommentin. Onneksi ei oo vielä sattunut mitään.
Tarkoitus olisi istuttaa hoijakan säiliö konepellin alle. Se on tosi näppärän kokoinen. Olisiko alle litran.
- jm
Tarkoitus olisi istuttaa hoijakan säiliö konepellin alle. Se on tosi näppärän kokoinen. Olisiko alle litran.
- jm
_____________________________
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
- eskimo
Offroad Kainuu ry.