Sivu 1/1

35"bfg allterrainit raapii??

Lähetetty: Pe Marras 04, 2005 12:44 pm
Kirjoittaja Vieras
Joo elikkäs alla em. kiekot ja käy loka suojat vähän ahtaiksi.
vaihtoehtoja olis visiin korin korotus, pidemmät jousen kannakkeet, apujouset mitä muuta vois asentaa et sais pyörät reilusti tilaa pyöriä vaik vähän huonommassakin maastossa.

Miten sallittuja esim. apujouset, pid. jousenkannattimet tai korin korotus.

korin ja rungon väliset kumit aivan finaalissa vois laittaa vaik uudet kumit väliin mut vaan vähän järeämmät.

Lähetetty: Pe Marras 04, 2005 2:19 pm
Kirjoittaja Vieras
Kolmesta esitetystä vaihtoehdosta järkevin on noi löysät apujouset ja ne on ihan lailliset,mielellään akselin keskellä.Muuten käyttökelpoisin on spring over.

ugly_hj

Lähetetty: Pe Marras 04, 2005 3:27 pm
Kirjoittaja Vieras
takana ei onnistu et laittaisin jousen keskelle aksilaa kun ed. omistaja valmistanut "vähän" isomman tankin autooni, 2mm rosterista hitsattu 250l.

jos laittais pidemmät jousenkannattimet, niin varmaan leimalle olis vaihdettava vanhat, kuten pienemmät pyörätkin. leima onneks ens kerran vast 11-2006.

mitä meinaa "spring over" ... ...akseli pakan alle?

Poikkeaakohan pakuja koskeva lainsäädäntö ha:sta?
Mun hojo on 3+3h. paku

Lähetetty: Pe Marras 04, 2005 5:49 pm
Kirjoittaja itoola
Häh... ei sun asiallisia riippuja tarvi ottaa pois katsastusta varten. Mikäs on jousten kunto? Kannattaisko takoa?

Lähetetty: Pe Marras 04, 2005 6:27 pm
Kirjoittaja Vieras
Eli jos riiput on riittävän järeät niin kelpaavat. Ajattelin jotai tollasia 170 - 200 millisiä.

Pitääkö olla jotain erikoisterästä vai kelpaako normi latta jos aine vahvuus on tosiaan riittävä.

Lähetetty: Pe Marras 04, 2005 9:33 pm
Kirjoittaja SJV
Käytä lekaa ja vasaraa, suurenna lokasuojanaukkoja!
SOA on kyllä muuten järkevin ratkaisu, ehkä kallein mutta tuleepahan samalla MAASTO-auto ihan oikeasti.

Lähetetty: Pe Marras 04, 2005 10:10 pm
Kirjoittaja nuppi
En suosittele noita riippukkeita...ainakaa noin pitkiä...

Uuet jouset saat n.600eellä(pajakulma yms.)

Alkuperäsiä ei kannata taottaa,maksaa puolet uusien hinnasta ja japanin rauta on 2n kuukauden päästä taas suora...

Jos runko yhtää pehmonen kannataa korin kiinnikkeet vahvistella ennenku laitaa korotus palikat korin alle...

Jos meinaat enemmänki metässä ajella ni jou-ut kuitenki ottamaa ton tankin pois...on ensiimmäisen tai viimeistää toisen kiven jälkee puhki...

Soa olis kyllä melkein paras vaihtoehto,tulis joustoja lisää ja melko edullinen toteutaa...Ainaki mun mielestä,mitä SJV meinas sillä että on muka kallis???

Lähetetty: Pe Marras 04, 2005 10:10 pm
Kirjoittaja Vieras
mitä meinaa "SOA".

Lähetetty: La Marras 05, 2005 8:32 am
Kirjoittaja jjtp
soa=spring over axle tossa linkki kun mikjus tekee ko hommaa. http://www.phnet.fi/public/mika.jussilainen/bj40soa.htm

Lähetetty: La Marras 05, 2005 10:13 am
Kirjoittaja Vieras
Jos otat rosteritankin pois,niin myytkö sen?

Boxmail@suomi24.fi/0503559028