Sivu 1/1
1HD-T => 1HD-FT/E
Lähetetty: Pe Tammi 31, 2014 7:43 pm
Kirjoittaja dirtysalami
Olen miettinyt tuommoisen moniventtiilikoneen hommaamista vanhan 650t tietä nähneen laiskan 1HD-T:n tilalle. Menisikö 1HD-T:n mekaaninen pumppu tuohon uudempaan ? Vai onko uudemmassa sähköohjatussa ohjainboksit johtoineen sen verran rajalliset, ettei koko auton sähköjä tarvisi vaihtaa naittamisoperaatiossa ?
Lähetetty: Ti Helmi 04, 2014 3:17 pm
Kirjoittaja bj45lava
1hd-ft koneessa on mekaaninen pumppu, osta mieluummin semmoinen kuin fte, Pietarsaaressa olis kaupan yks täydellinen -97 kone joka ei siis ole fte se tuli vasta 100 sarjaan.
Lähetetty: Ti Helmi 04, 2014 3:19 pm
Kirjoittaja bj45lava
Ft sähköt muutenkin samat pääosin. Mulla on tommosen -97 koko kojelaudan sarja konehuoneeseen asti ja ei näyttänyt erilaiselta juurikaan -90 verrattuna.
No joo sähköinen nop. mittari jne on eroa
Lähetetty: Su Helmi 09, 2014 11:46 am
Kirjoittaja Hilari
Remppaa se vanha kone kun on vielä nipussa. Uudet isommat suuttimet ja käytät pumppua pajalla niin tulee sinnekin uutta osaa kuluneen tilalla.
Isompi turbo ja cooleri keulalle. Kytkin järeämpään samalla. Itsestä kiinni paljonko tuosta sitten haluaa tehoa. 250 lähtee helposti... 300 vielä kohtuullisesti vakio suuttimillakin.... siitä ylöspäin vaatii hiukka enemmän vaivaa...