Kuva Kuva

1HD-T => 1HD-FT/E

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

dirtysalami
Viestit: 47
Liittynyt: Ke Helmi 13, 2013 4:29 pm
Paikkakunta: Hausjärvi

1HD-T => 1HD-FT/E

Viesti Kirjoittaja dirtysalami »

Olen miettinyt tuommoisen moniventtiilikoneen hommaamista vanhan 650t tietä nähneen laiskan 1HD-T:n tilalle. Menisikö 1HD-T:n mekaaninen pumppu tuohon uudempaan ? Vai onko uudemmassa sähköohjatussa ohjainboksit johtoineen sen verran rajalliset, ettei koko auton sähköjä tarvisi vaihtaa naittamisoperaatiossa ?
HDJ80
bj45lava
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Marras 26, 2004 8:50 pm
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja bj45lava »

1hd-ft koneessa on mekaaninen pumppu, osta mieluummin semmoinen kuin fte, Pietarsaaressa olis kaupan yks täydellinen -97 kone joka ei siis ole fte se tuli vasta 100 sarjaan.
MIKKO UKKOLA
040-5854915

-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
bj45lava
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Marras 26, 2004 8:50 pm
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja bj45lava »

Ft sähköt muutenkin samat pääosin. Mulla on tommosen -97 koko kojelaudan sarja konehuoneeseen asti ja ei näyttänyt erilaiselta juurikaan -90 verrattuna.

No joo sähköinen nop. mittari jne on eroa
MIKKO UKKOLA
040-5854915

-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
Hilari
Viestit: 96
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 10:38 am
Paikkakunta: Oulun seutu

Viesti Kirjoittaja Hilari »

Remppaa se vanha kone kun on vielä nipussa. Uudet isommat suuttimet ja käytät pumppua pajalla niin tulee sinnekin uutta osaa kuluneen tilalla.
Isompi turbo ja cooleri keulalle. Kytkin järeämpään samalla. Itsestä kiinni paljonko tuosta sitten haluaa tehoa. 250 lähtee helposti... 300 vielä kohtuullisesti vakio suuttimillakin.... siitä ylöspäin vaatii hiukka enemmän vaivaa...
Vastaa Viestiin