Sivu 1/1
Mistä HJ61:sen suuttimia?
Lähetetty: Ti Loka 01, 2013 4:20 pm
Kirjoittaja t1701
löytyyköhän jostain hj,n suuttimia runkoineen
-------------------------------------------------------
Parantelin hieman otsikkoa.
T:Yllläpito
Re: suutin huolia
Lähetetty: Ti Loka 01, 2013 4:34 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
t1701 kirjoitti:löytyyköhän jostain hj,n suuttimia runkoineen
Riippuu vähän siitä onko 60 vai 61 malli???
Otsikkokin vois lla kuvaavampi

Lähetetty: Ke Loka 02, 2013 3:20 pm
Kirjoittaja t1701
juu niin hj-61. -89
Lähetetty: Pe Loka 18, 2013 7:34 am
Kirjoittaja jahveli
Ei ainakaan Toyotalta. Makso niin pirusti, ku eilen kävin kyselee ihan muuta. Olikohan kärki jotain 250 € ja koko paska jotain 500€.
Lähetetty: Pe Loka 18, 2013 11:30 am
Kirjoittaja Hessu
Käytettynä noita luulisi löytyvän purkukoneista järkihintaan. Mulla olis ehjät 61:n kärjet n. 400tkm ajetusta koneesta, kun sain uudet kärjet autoon kaupan päälle, niin laitoin ne itelle. Uudet kärjet taitaapi maksaa tosiaan sen 1500€/srj. Noi käytetyt voin myydä jollekin 50€/srj, runkoja mulla ei ole ylimääräsiä.
Lähetetty: Ke Joulu 18, 2013 6:43 pm
Kirjoittaja Radis
jahveli kirjoitti:Ei ainakaan Toyotalta. Makso niin pirusti, ku eilen kävin kyselee ihan muuta. Olikohan kärki jotain 250 € ja koko paska jotain 500€.
Ebay:sta löytyy ainakin kärkiä hintaan 180£ 6:n setti:
http://www.ebay.com/itm/TOYOTA-LAND-CRU ... 3f2c4da1ba
Näyttäsi olevan "Denso"-brändiä, mutta liekkö kiinalaisia kopioita?
Kannattaa hakee hakusanolla: DLLA150P24, ND-DLLA150P24, 23620-68030 ja 093400-5240,
Alibabasta löytyy kiinalaisia kärkiä.
Onko kenelläkään kokemusta noista?
Lähetetty: Su Joulu 29, 2013 10:11 pm
Kirjoittaja Radis
Noniin rohkeasti tilasin sitten setin noita "Densoja"....
Niistäpä puuttuu kavennus kärkiosasta. Menee kyllä paikalle suutinruknoon, mutta kanteen pitäis porata isommat reiät jotta menis paikalleen.
Tietääkö kukaan onko näissä jotakin vuosimallikohtaisia eroja? Kyselin tätä myös myyjältä. Nähtäväksi jää vastaako viestiin.
Lähetetty: Ma Joulu 30, 2013 1:13 pm
Kirjoittaja Hessu
Radis kirjoitti:Tietääkö kukaan onko näissä jotakin vuosimallikohtaisia eroja? Kyselin tätä myös myyjältä. Nähtäväksi jää vastaako viestiin.
Ei ole eroja vuosimallien välillä.
Lähetetty: Ma Joulu 30, 2013 7:59 pm
Kirjoittaja Radis
Pyysivät lähettämään takaisin, ja laittavat oikeet tulemaan.
DLLA150P24 suutinta on ilmeisesti kahta mallia?
Lähetetty: Ma Tammi 06, 2014 9:59 pm
Kirjoittaja jahveli
Itekkii juuri viimekuussa tilasin diesel topilta käret ja meni palautukseen. Pitkän taistelun jälkeen sain rahat takaisin ja vielä paketti hävisi matkalla. Olivat ne paksukärkiset ja ei ollut toimittajalla sitten näitä kapeampi kärkisiä laittaa tilalle. Pyysi vaan suoraan lähettämään takaisin.
Eli kannattaa ostaa silmät kiinni täältä diesel topistas vai shopista vai mikä se oli. varmaan löytyy oikeitakin.
Loppupeleissä tilasin Suomesta diesel korjaamon kautta oikeat. Useat tyrkyttää niitä paksukärkisiä, jos ei ole ostajalla tietoa kären pienemmästä olakkeesta ja ei osaa sitä selvittää ennen tilausta.
Ylimääräiset suuttimet kyllä löytyy vaihtomoottorista...
Lähetetty: Ke Tammi 22, 2014 7:04 pm
Kirjoittaja Radis
Tänään tuli oikeat kärjet kotiin. Kommunkointi kyseisessä liikkeesä oli nopeaa ja asiallista.
Lähettivät uudet kärjet seuraavana päivänä, kun olivat saaneet "vanhat" kärjet takaisin. Toimitus Royal Airmaililla Suomeen kesti yhden päivän, ja Suomen postilla kesti kuljettaa ne lähimpään postiin kaksi viikkoa!!!
Olihan tuota matkaa Suomen sisällä kuitenkin jopa 30km!!! Ja onhan Siuntio on kyllä varsin eksoottinen paikka ja pahinta periferiaa, että ei mikään ihme että kesti kaksi viikkoa sinne asti toimittaa.
Lähetetty: Ke Tammi 22, 2014 11:03 pm
Kirjoittaja Bearhill
Paljonkohan mahtaa olla kärkien paksuus kun itselläkin ois parisarjaa maailmalta hommattuja hyllyssä oottamassa paikalleen menoa,meinaanvaan et kannattakohan purkaa runkoja irti ja kiikuttaa dieselkorjaamoon jos ne ei ees käy.
Lähetetty: To Tammi 23, 2014 8:19 pm
Kirjoittaja Radis
Bearhill kirjoitti:Paljonkohan mahtaa olla kärkien paksuus kun itselläkin ois parisarjaa maailmalta hommattuja hyllyssä oottamassa paikalleen menoa,meinaanvaan et kannattakohan purkaa runkoja irti ja kiikuttaa dieselkorjaamoon jos ne ei ees käy.
Näissä mitä tuli, niin mittasin tällaset:
Suutinrungosta läpituleva olake 9,2mm, ja palotilaan menevä osa 7,15mm
Niissä "paksukärkisissä" suuttimen kaula on koko matkaltaan tuon ~9mm.
Lähetetty: Pe Tammi 24, 2014 3:50 am
Kirjoittaja Bearhill
Kiitti Radis mitoista,muistelisin et mulla olevat käret ei olis ainakaan tasapaksuja,no se selviää kunhan pääsen aamulla duunista kotia.