Kuva Kuva

Hj:n kytkimen pääsylinteri.

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

leukku
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 12:22 pm
Paikkakunta: kärsämäki

Hj:n kytkimen pääsylinteri.

Viesti Kirjoittaja leukku »

Kummaksi meni tuo kytkin. Ensin tiputteli nesteet ulos ja nyt näyttäs vuoto lakanneen, mutta ku autoa käynnistäessä painaa kytkimen alas, poljin on raskas painaa ja käyntiinlähön jälkeen muuttuu normaaliksi. Korjaussarja on ostettuna mutta ku vuoto lakkas niin en oo vielä vaihtanu.
Avatar
Ylikessu
Viestit: 137
Liittynyt: Su Heinä 22, 2012 9:13 pm
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja Ylikessu »

Kuulostaa normaalilta.
Kytkin on tehostettu ja jos alipainetta ei ole niin poljin tuntuu raskaammalta.
Tuntuu kyllä oudolta että sylinterin vuoto korjaantuisi itsestään.
SLCK #524
BJ40 -75
HJ60 Rynttämylly lavahässäkkä
HJ61 -90
- Hyvin tehty on puoliksi suunniteltu -
leukku
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 12:22 pm
Paikkakunta: kärsämäki

Viesti Kirjoittaja leukku »

Tehostettuhan se on, mutta miksi se muuttu yhtä äkkiä aivan eri kytkimeksi. Vuotoa ei nyt oo ollu???? No ihmetellään sitä sitte lissää tuonnempana :(
Antsa
Viestit: 877
Liittynyt: To Joulu 23, 2004 2:24 pm
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Antsa »

No hukkaako se ne alipaineet johonkin? Eli onkos jarrussa sama ilmiö? Ja palaako se käsijarrun merkkivalo ennen ko.omituisuus tapahtuu?

Ei olisi maailman ensimmäinen laite missä ilmenee samaan aikaan useampi toisistaan riippumaton vika...
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
leukku
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 12:22 pm
Paikkakunta: kärsämäki

Viesti Kirjoittaja leukku »

Jarruissa ei mitään vikkaa eikä pala merkkivalot. Tuota vuotoa vaan ihmettelen ku itestään loppuu.
Vastaa Viestiin