Kuva Kuva

kuinka hj-60 lukkojen tulisi toimia

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

viski
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 8:07 pm

kuinka hj-60 lukkojen tulisi toimia

Viesti Kirjoittaja viski »

Olen vasta laittanut hj-60 maasturin ja kävin testireissulla vähälumisessa metsässä mutta heijailuksi meni :(
eli.. takapäässähän on käsittääkseni normaali kitkalukko joka toimii mutta kun laitan valitsimen L4 asentoon ja napalukot on päällä niin eikö molempien etupyörien tulisi vetää ( kuskin puoli ei sutinut ) vai olenko ihan hakoteillä.
Rassi
Viestit: 38
Liittynyt: Su Joulu 19, 2004 9:23 am
Paikkakunta: Asikkala

Viesti Kirjoittaja Rassi »

Eipä tainnut takanakaan vetää kun yks pyörä. : :lol: :lol:
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Kyllä siinä on ihan normaali tasaauspyörästö keulassa, että vain se huonommin pitävä pyörii = kumpikaan ei vedä, jos tarkoiksi mennään. Niistä napalukoista ja toiminnasta löytyy jo tältäkin foorumilta juttua mm. http://www.slck.net/moottoriturvat/viewtopic.php?t=101 tuolta.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kiitoksia hj60 asian valaisusta ja varmistuksesta .
Onko kuitenkin jollain tietoa mistä on saatavana lukko hj:n etupyörästöön sillä tulen liikkumaan paljon maastossa ja silloin haluan etupään tarvittaessa "tönköksi"
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Esimerkiksi offivarusteesta saa lukkoja. Etupäähän kytkettävä olis varmaan paras, tuolla myyntipalstalla ois jollaki (en muista tähän hätään kellä) hj61 lukkoetuakseli myytävänä, siinä on vaijeritoiminen 100 % lukko. Sittehän ARB on kytkettävä 100 % lukko, mutta se maksaa.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vastaa Viestiin