bj45 3b koneeseen turbo
Lähetetty: To Syys 19, 2013 5:38 pm
Tällä tiellä siis ollaan, ohjaustehostimen asennuksen jälkeen taitaa olla polulla seuraavaksi turbon asennus.
Autolla ajellaan "katuajoa" paljon pysähdyksiä ja lähtöjä. Välillä pidempiä reissuja 300km.
Tarkoitus ei olisi liikaa virittää vaan haen ahdettua kestävyyttä. onko mahdoton pyyntö? sellainen ahdin joka ahtaisi siis melko alhaisilla kierroksilla.
Tässä koottuja vinkkejä ja heränneitä kysymyksiä
- MIKÄ TURBO ? Schwitzer s2a (valmet), Holset, tc20, tc26, kkk,
- sopiva A/R luku tähän 3.5L moottoriin ?
- öljy panjolla öljynpainemittarista t- haaralla, pitääkö painetta kuristaa ?
- öljyn paluu huohottimeen tai öljypohjaan, alaspäin
- säädettävä hukkaportti tai kiintee, noin 0.5 (7 PSI) paineella
- dump venttiili, tarvitaanko ? jos kyllä, mistä alipaine tieto, läpän alle muhvi ?
- pumpun kalvosta jotakin puhetta
- öljy ilmanputsarin vaihto normaaliin
Nyt saa neuvoa.
Autolla ajellaan "katuajoa" paljon pysähdyksiä ja lähtöjä. Välillä pidempiä reissuja 300km.
Tarkoitus ei olisi liikaa virittää vaan haen ahdettua kestävyyttä. onko mahdoton pyyntö? sellainen ahdin joka ahtaisi siis melko alhaisilla kierroksilla.
Tässä koottuja vinkkejä ja heränneitä kysymyksiä
- MIKÄ TURBO ? Schwitzer s2a (valmet), Holset, tc20, tc26, kkk,
- sopiva A/R luku tähän 3.5L moottoriin ?
- öljy panjolla öljynpainemittarista t- haaralla, pitääkö painetta kuristaa ?
- öljyn paluu huohottimeen tai öljypohjaan, alaspäin
- säädettävä hukkaportti tai kiintee, noin 0.5 (7 PSI) paineella
- dump venttiili, tarvitaanko ? jos kyllä, mistä alipaine tieto, läpän alle muhvi ?
- pumpun kalvosta jotakin puhetta
- öljy ilmanputsarin vaihto normaaliin
Nyt saa neuvoa.